X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תנובה
▪  ▪  ▪

התנסות חסרת תקדים ל"גבינת תנובה Cream Cheese".
כשבועיים לאחר ההשקה תפס המותג נתח שוק של כ-35% על פי נתוני סטור נקסט למרות חוסרים גדולים מאוד של מוצרים על המדף
תנובה הורידה את קמפיין הטלוויזיה לעת עתה עד שתצליח להדביק את הביקושים למוצרים בסדרה.
כשבועיים לאחר השקת סדרת הגבינות החדשה "גבינת תנובה Cream Cheese" זוכה המותג להתנסות חסרת תקדים במקררי החלב.
לדברי חגית אדלר, מנהלת אגף השיווק של תשלובת החלב, "המכירות עולות על המצופה ואנו מרוצים מאוד מקצב ההתנסות עד כה".
לפי נתוני סטור נקסט כספי לשבוע אחרון, הצליח המותג "גבינת תנובה Cream Chesse" לתפוס נתח שוק של 34.2%, ואילו סימפוניה, של שטראוס, המותג שהחזיק ב- 99.6% נתח שוק טרם ההשקה של תנובה, ירד בשבועיים האחרונים ל- 65.4%. הנתונים מתייחסים לקטגוריית גבינות במרקם שמנת.
בתנובה החליטו לעצור את קמפיין הטלוויזיה לעת עתה עד שיצליחו להדביק את הביקושים למוצרים בסדרה.
יצויין, כי במסע ההחדרה של "גבינת תנובה Cream Cheese " משקיעה תנובה כ- 750 אלף דולר.

תאריך:  23/11/2003   |   עודכן:  23/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il