X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
תערוכת הצילומים על קורות חייהם של שמעון פרס ומנחם בגין בניו יורק [צילום: בתיה דורי]
[צילום: בתיה דורי]

[צילום: בתיה דורי]

אחרי הצלחה גדולה בירושלים ובבלרוס הגיע עתה תורה של ניו-יורק. תערוכת הצילומים על קורות חייהם של שמעון פרס ומנחם בגין שהוצבה בניו-יורק וזוכה למבקרים רבים גם ב״תפוח הגדול״.
התערוכה, שהופקה בחסות ארגון לימוד ברה״מ לשעבר, מוקמה, לראשונה, לפני כחצי שנה בחודש אוגוסט 2013 בעיירות הולדתם של פרס- וישנייבה ובגין-ברסט שבבלרוס לרגל ציון יום ההולדת ה90 של פרס ויום הולדתו ה100 של בגין. השניים ילידי בלרוס של היום כיהנו כראשי ממשלה ביראל וזכו בפרסי נובל לשלום.
לאחר בלרוס הוצבה התערוכה במתחם התחנה בירושלים ולאור ההצלחה הרבה לה זכתה נתבקשו המארגני, ארגון לימוד ברה״מ לשעבר, להעבירה לניו-יורק. בניו-יורק היא מוקמה במלון מריוט וביקרו בה מאות משתתפי כנוס הג׳רוזלם פוסט באירוע הפתיחה נטלו חלק, בין היתר, שר התיירות עוזי לנדאו, הזמרת ריטה, המו"ל של ג'רוזלם פוסט אלי עזור, היו"ר הבינלאומי של לימוד, מתיו ברונפמן, מייסד לימוד חיים צ'סלר ואוצר התערוכה, יורם דורי.
בימים הקרובים התערוכה תיפתח לנוחיות הציבור בבניין הפדרציה היהודית של ניו-יורק בלב מנהטן שם תוצב למשך חצי שנה. כבר עתה ישנן פניות גם מלוב אנג׳לס, מסאן פרנציסקו וערים נוספות ברחבי ארצות הברית.
אוצר התערוכה על חיי שמעון פרס: הנקראת ״מרחוב וילנה בוישנייבה לרחוב הנשיא בירושלים״ הוא יועצו הקרוב של שמעון פרס, יורם דורי.
דורי אמר כי מלאכת המיון של הצילומים וכתיבת הכותרות שבאה לציין 91 שנות חיים לא הייתה פשוטה. ״ הניסיון לתאר את תולדות חייו של פרס מילדותו בוישנייבה, דרך פעילותו העצומה לבניית כוחה הביטחוני של ישראל, תרומתו לקידום השלום ומעמדה הבינלאומי של ישראל כמו גם לטיפוח יכולתה המדעית של המדינה ועד לתקופת נשיאותו שזוכה להערכהת הכלל לא היה קל.
ההחלטה מה לא להציב בתערוכה הייתה קשה עבורי כמי שמלווה את פרס מאז 1990״. דורי הוסיף כי אישית, שתי התמונות שריגשו אותו יותר מכל היא של הזוג סוניה ושמעון פרס מביטים זו בזה במבט מלא אהבה ולהבדיל צילום נאומו של פרס בבונדסטאג הגרמני כנשיא המדינה.
בתערוכת הצילומים על חיי בגין (באדיבות מרכז בגין) צילומים מימי ילדותו בברסט, ימיו במחתרת ומתקופת כהונתו כראש ממשלה. רטב הצילומים בתערוכה הם של צלמי לשכת העיתונות הממשלתית אליהם נוספו צילומים מארכיוני המשפחות וצילומי פרס שבוצעו על-ידי יוסף אבי יאיר אנגל ובתיה דורי.
התערוכה, בשלוש שפות אנגלית, רוסית ועברית.

תאריך:  09/04/2014   |   עודכן:  09/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זהר נוי
אהבה, נשיקה, להתראות, תודה וחברות בשפת הסימנים מתועדים על בולי ישראל של השירות הבולאי
מיכל אייזן
הקניון, מקבוצת בני נחמיה, מוסיף לתמהיל את המותג קסטרו ילדים, סניף מעוצב של רשת קפה לנדוור, רשת סטימצקי שדרגה את החנות בקניון על-פי הקונספט העיצובי החדש של הרשת ובמקביל נמצאת הקבוצה בהליכים מתקדמים לבניית בית מלון חדש בצמוד לקניון
קרן יפה-גדיש
בכנס ענף החקלאות של איגוד השמאים בנושא "עצים בוגרים בישראל" שנערך בקיבוץ נען, אמר יו"ר הענף עמוס רגב: "עצים בוגרים בארצנו הם סמל להתיישבות קבע ולהיאחזות בארץ, האיגוד משול לאילן ששורשיו מרובים ונטועים עמוק בקרקע. אני מאמין שהאיגוד יעמוד איתן מול הרוחות החזקות הנושבות לאחרונה וימשיך לפעול לקידום מעמדם של שמאי הביטוח"
סיגל אוברמן
השיק מערכי ייצור ואריזה חדשים במטרה להגדיל את כושר הייצור ולהיכנס לתחומי פעילות חדשים
יפעת יחסי ציבור
הרולס רויס של מכונות הקפה: מכונה 831 של NIVONA תוצרת שווייץ, מהמתקדמות בעולם, נוחתת בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il