X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הקופון של ישראל
▪  ▪  ▪

הקופון של המדינה - שיטת הקניות החדשה של ישראל.
חברת הקופון של ישראל משיקה לראשונה את ירחון "הקופון של המדינה" ובו כ-150 רשתות ובתי עסק המציעים כ-200 מותגים ייחודיים במחירי עלות - Cost Price.
בין החברות הנוטלות חלק בקופון של המדינה: בסט ביי, בורגר ראנץ, רשת מרפאות אמריקן לייזר, המשביר החדש לצרכן, מחסני חשמל ועוד.
חברת הקופון של ישראל, משיקה בימים אלה ירחון קניות ייחודי "הקופון של המדינה" במטרה להוביל תרבות חדשה של קניות המבוססת על קופונים, בשיטת תג מחיר - Cost Price (במחיר עלות).
החברה יוצאת במוסף קניות חדשני, "הקופון של המדינה" שיצורף לעיתונים המובילים ויופץ ביום שישי הקרוב, 28.11.03, כאינסרט מיוחד בו מאוגדים כ-200 מותגים של כ-150 רשתות ועסקים המציעים כמות מוגבלת של מוצרים במחירי עלות אטרקטיביים מאד לצרכנים. השקת חוברת הקופונים תלווה בפעילות שיווקית ופרסומית ותכלול קמפיין רדיו, טלוויזיה ועיתונות בהשקעה של 200 אלף דולר (תקציב הפרסום, השיווק והקד"מ השנתי של החברה נאמד בכ-1,000,000 $ ומנוהל על-ידי משרד הפרסום ענבר-מרחב).
יובל טל, מנכ"ל הקופון של ישראל: "שיטת הקנייה באמצעות קופונים מבטאת תרבות קנייה חדשנית תוך שימוש באמצעי פרסום חכם, זול ויעיל הנחשב פופולארי במיוחד בארה"ב. שיטת קנייה לפי קופונים מתאימה במיוחד למצב השוק בישראל, הנמצא במיתון מתמשך ומוביל את הלקוח לקנייה קלה וזולה. מבדיקות שערכנו עלה כי שיטת הקופונים במחיר עלות היא הדרך הטובה והיעילה ביותר להגיע לאלפי צרכנים, ליצור הנעה מיידית לרכישת מוצרים במחירי עלות ובמקביל להעניק לחברות המפרסמות כלי שיווקי אטרקטיבי. קהל הצרכנים הישראלי ידוע באהבתו למבצעים, הטבות והנחות לכן ניתן לצפות כי שיטת קנייה זו תהפוך לנמכרת ביותר בישראל".
לדברי יו"ר החברה, ארי כהן: "שוק במיתון כל כך קשה דורש חיסכון בהוצאות. חוברת הקופונים שלנו מבטאת חיסכון עצום בסל הקניות של המשפחה ומאגדת הנחות ענק אמיתיות ברכישת מגוון גדול של מוצרים בלי מכרזים, בלי הגרלות, בלי דמי השתתפות וללא דמי משלוח".
בחוברת הקופונים הראשונה של "הקופון של המדינה" ניתן למצוא מגוון מוצרי נוחות איכותיים, לפי קטגוריות נבחרות. בין החברות המופיעות בחוברת: המשביר החדש לצרכן, המרכז הישראלי לריהוט, רשת מרפאות אמריקן לייזר, פלנט טיים (יבואנית סקטור ו-ורסצ'ה), טרקלין חשמל, מחסני חשמל, בסט ביי, הקאמרי החדש, משקפשים, בורגר ראנץ, אשת טורס, ורדינון, רשת מלונות פרימה, רשת טאוואר רקורדס ועוד.
אודות החברה "הקופון של המדינה"
"הקופון של המדינה" הינו מיזם מבית חברת "הקופון של ישראל" בע"מ. החברה נוסדה בתחילת 2003 וחזונה להוביל בתחום חידושי הקנייה בישראל. צוות החברה עמל רבות בגיבוש תוכנית אסטרטגית ובלמידת תחום הצריכה והמדיה בארץ.
מנכ"ל החברה, יובל טל, איש עסקים יוצא צבא, בעל תואר שני במנהל עסקים.
יו"ר החברה הוא ארי כהן, פרסומאי ומנהל שיווק ברדיו 91FM.

תאריך:  25/11/2003   |   עודכן:  25/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il