Quova מאפשרת לנהל פרסומות ממוקדות גיאוגרפית.
חברת Quova - המפתחת והספקית המובילה בעולם של שירותי וטכנולוגיות גיאוגרפיית Web (נציגים בישראל חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס), הודיעה כי חברת Falk eSolutions - ספקית מובילה של פתרונות ניהול פרסום באירופה וצפון אמריקה, בחרה ב- Quova לאספקת נתונים גיאוגרפיים עסקיים קריטיים בפלטפורמת Falk AdSolution שלה.
Falk ממנפת את קבצי הנתונים הגיאוגרפיים של Quova כדי לאפשר מיקוד מודעות ברמת עיר דרך AdSolution - פלטפורמת שירות וניהול מודעות מבוססת Web.
Falk AdSolution היא פלטפורמת ניהול פרסום אינטראקטיבי מובילה, שתוכננה להגדיל אספקת ביצועים, יעול ניתוב עבודה מנהלי, והפחתה דרסטית של עלויות תפעול עבור לקוחותיה.
תכונות מוצר מתקדמות עבור מוציאים לאור ומפרסמים כוללות 100 אחוז תאימות מדיה עשירה, אופטימיזציית מלאי אוטומטית, מיקוד מתקדם, דיווח בזמן אמת, וממשק מקוון קל לשימוש.
"עבורנו יש יתרון תחרותי בהצעת איכות נתונים גבוהה ללקוחותינו, ו-Quova מספקת לנו נתונים איכותיים למיקוד פרסום, ברמת הדיוק הגבוהה ביותר האפשרית", אמר תומס פאלק, מייסד ומנכ"ל Falk. "בחרנו ב-Quova בזכות ביצועיה העדיפים בבירור במענה לדרישות המוצר שלנו".
בין לקוחות Quova בישראל: 4Gcasino, AlmondNet ועוד.
חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס מייצגת בישראל שורה של חברות תוכנה מובילות בתחומיהן בתחומי ה- CRM (PeopleSoft), זיהוי הזדמנויות מכירה (Ingeneo), CTI-Contact Center (AVAYA), ניהול מערכות BMC Software), (Compuware, אבטחת מידע (BindView), תובנה עסקית (Business Objects), ניהול ידע (Verity, Virtual Self), פתרונות eBusiness (Vignette, QUOVA), פתרונות אינטגרציה(IONA, Web Methods) . חברת מטריקס הינה חברת האינטגרציה ופרוייקטי ה- IT המובילה בשוק הישראלי, מעסיקה כ-1,800 עובדים, ובעלת מחזור מכירות של כ-800 מיליון שקל בשנה. החברה נסחרת בבורסה בתל אביב.