X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
בנוסף משיקה חבילת גלישה לחו"ל GB1/2 (512 מגה) ב-129 שקלים במגוון יעדים פופולריים
▪  ▪  ▪
אריאל שרייבר, מנכ"ל YouPhone [צילום: רמי זרנגר]

חברת YouPhone הודיעה כי החל מהיום תציע החברה שני מבצעי קיץ חדשים במסלול "ללא הגבלה": מסלול במחיר של 29 שקלים בחודש, הכוללת נפח גלישה של GB1, שיחות והודעות ללא הגבלה, עד סוף השנה ומסלול ללא הגבלה נוסף במחיר 39 שקלים לחודש הכולל גם גלישה בנפח של GB3 עד סוף השנה. החל מה- 1.1.2015 יעמוד המחיר על 88 שח / 95 שקלים ומטה בהתאמה.
במקביל משיקה החברה לקראת עונת הנסיעות החמה, מסלול גלישה חדש לנוסעים לחו"ל בעלות נמוכה במיוחד של 129שקלים ל GB1/2 למגוון יעדים מובילים בחו"ל - ההצעה הזולה בישראל. יתרון נוסף שהמסלול פתוח לשימוש בכל תקופת הנסיעה (עד 30 יום מיום ההצטרפות). חבילת הגלישה החדשה מעניקה פתרון מושלם ללקוח המעוניין להתעדכן מחו"ל, ולהשתמש בפייסבוק, ב-whatsapp, waze וכו'.
כזכור, לאחרונה השיקה YouPhone מסלול מוזל לנוסעים לחו"ל ב-29 אג' לדקת שיחה נכנסת ויוצאת לישראל והודעות במגוון יעדים הפופולריים. כאשר המצטרפים למסלול נהנים גם ממחיר מוזל במיוחד גם בשיחה המקומית בחו"ל.
לדברי אריאל שרייבר, מנכ"ל YouPhone: "המהלך החדש, ממשיך את התפיסה שלנו לספק את המענה הטוב ביותר לכלל הלקוחות. בדומה למובילות שלנו בסלולר ללא הגבלה, אנו יוצאים במענה מנצח לנוסעים לחו"ל, בהצעה אטרקטיבית וזולה המתאימה לדפוסי השימוש שלהם, שתאפשר להם ליהנות גם ממסלול ללא הגבלה וגם מחוויית גלישה מהירה וזולה. אנו ב-YouPhone נמשיך תמיד להוביל את השוק ולהציע לצרכן הישראלי את המחירים האטרקטיביים ביותר עבורו תוך הקפדה של שירות לקוחות מלא, בחנויות השירות ומכירה בפריסה ארצית ליד הבית ובמוקד טלפוני זמין ואיכותי, הדגש הוא על חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר".
מסלול הגלישה החדש, GB1/2 תקף ביעדים הבאים: אוסטריה, בלגיה, בולגריה, גוודאלופ, קפריסין (לא כולל צפון קפריסין - "קפריסין הטורקית"), צ'כיה, גרמניה, דנמרק, אסטוניה, ספרד, פינלנד, צרפת, אנגליה (כולל: סקוטלנד, ויילס וצפון אירלנד) גיניאה הצרפתית, גיברלטר, יוון, קרואטיה, הונגריה, אירלנד, איסלנד, איטליה, ליכטנשטיין, ליטוואניה (ליטא), לוקסמבורג, לטביה, הולנד, נורווגיה, פולין, פורטוגל, רומניה, שבדיה, סלובניה, סלובקיה.
כזכור,YouPhone זכתה לאחרונה בתחרות מוצר השנה 2014 בתחום התקשורת. כחלק מהקפדה על רמת שירות גבוהה, מעמידה החברה ללקוחותיה מוקד טלפוני הפועל 24 שעות ביממה על-מנת לספק תמיכה ומענה ללקוח גם במהלך שהותו בחו"ל.

תאריך:  01/07/2014   |   עודכן:  01/07/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אשר וינשטיין
הילה עובדיה-אקרמן
הנתונים מתייחסים למספר הפונים ל EducationUSA בעשור האחרון
רותי
תוכנית הצבירה החדשה תתווסף למכלול ההטבות של המועדון החוסכות, ללקוח שמרכז את קניותיו היומיומיות במועדון, עד מאות שקלים על הוצאותיו העיקריות
חגי מאור
הסטודנטים המתגוררים בעיר העתיקה בבאר שבע יצאו לשפץ ולסייע בבתי קשישים בעיר
מיכל סדן
פאולה שרף משיקה חגיגית גלריה לאמנות, פינה מטריפה על הכרמל, בה מתרחשת כבר כשנה פעילות אמנותית/אספנית מגוונת. לפני חזרתה ארצה בינואר 2013, עסקה פאולה במשך כ-30 שנה באמנות וחינוך בניו-יורק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il