חברת "עוף טוב" בקמפיין השקה לסדרת מוצרי פסטרמות-"עוף טוב הפסטרמה הכי חמה בלחמניה".
חברת "עוף טוב" יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום להשקת סדרת 20 מוצרי פסטרמה.
סיסמאת הקמפיין "עוף טוב הפסטרמה הכי חמה בלחמניה - הבטן אומרת עוף טוב".
התסריט מתאר עלילה של ילדה רעבה בכיתה המנהלת דיאלוג עם הבטן, הילדה מקשיבה לבטן המרגיעה אותה שהרעב יעבור עם אכילת הפסטרמה הטעימה של עוף טוב. הקמפיין כולל סרט פרסום בטלוויזיה ושילוט חוצות. תקציב 600,000 דולר.
משרד הפרסום פוגל לוין.