יוניליוור ישראל בקמפיין פרסום ל"פינוק" בהשקעה של 300,000$
סיסמת הקמפיין: "כל אחת והפינוק שלה".
מציגה את סדרת פינוק החדשה המועשרת ברכיבים הטבעיים.
יוניליוור ישראל עולה בקמפיין לפינוק באמצעות משרד הפרסום טמיר כהן, בהשקעה של 300,000 $, שיעלה החל מ-3.12.03 למשך שלושה שבועות בערוץ 2 ובערוץ 10. הקמפיין מהווה המשך לסרטוני הטלוויזיה של פינוק שעלו לראשונה בחודש מרץ 2003.
סדרת פינוק כוללת נוסחה משופרת בתוספת רכיבים טבעיים, כאשר
כל מרכיב הותאם במיוחד כדי לתת מענה לתועלות הדרושות לכל סוגי השיער של הישראליות.
סדרת פינוק החדשה כוללת: שמפו ומרכך פינוק לשיער רגיל מועשר בתמציות רוזמרין, שמפו ומרכך פינוק לשיער יבש - יבש במיוחד מועשר בפרוטאין חיטה וחלב שקדים, שמפו ומרכך פינוק לשיער גלי/מסולסל מועשר בתמציות אלו-ורה, שמפו ומרכך פינוק לשיער צבוע מועשר בתמצית חמניות ומסנני UV , שמפו ומרכך פינוק לשיער דק-עדין מועשר בפרוטאין ביצה ותמציות פרחי הדר ושמפו פינוק לטיפול בקשקשים מועשר בתמצית ג'ינסנג.
סדרת פינוק החדשה כוללת גם קרם לחות ועיצוב ללא שטיפה לשיער יבש/צבוע ולשיער גלי/מסולסל המועשרים במרכיבים טבעיים.
קרדיטים:
משרד פרסום: טמיר כהן
סמנכ"ל קריאטיב: יורם דמבינסקי
קופרייטר: בועז הלחמי
ארטדירקטור: גדי פוליטי
מנהל לקוחות: רן ברנע
תקציבאית: יפעת דה ליאו
פלנר: מיה אייזן
מפיקה: שרון בן דוד
פוסט פרודקשן: גראויטי
סאונד: סיגנל