X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
העובדים מועסקים במוקד טלפוני חדש שמטרתו לייעל את השירות לחברי הלשכה ולציבור הרחב
▪  ▪  ▪
לשכת עורכי הדין [צילום: איתמר לוין]

באחרונה הוקם בלשכת עורכי הדין מוקד טלפוני ארצי שמטרתו לספק מענה מיידי לכל חברי וחברות הלשכה ולציבור הרחב, ולטפל בכל פנייה במהירות, ביעילות ובדחיפות הנדרשת. מאז הקמת המוקד הטלפוני, פעילותו שיפרה בצורה משמעותית את הזמינות, השירות והיחס לפונים, ויתרה מכך, הביאה לשינוי כוללני בלשכה במתן מענה ללא דיחוי ומקסימאלי לכל הפניות והבקשות.
בכל חודש מתקבלות במוקד הטלפוני הארצי כ-10,000 פניות. המוקד פועל באופן כזה שכל שיחה שמתקבלת ללשכה מופנית לגורם הרלוונטי, הן באופן ישיר על-ידי הפניית השיחה לשלוחה המבוקשת, והן על-ידי שליחת הודעת דוא"ל לטיפול, ובמידת הצורך פתיחת פנייה על-ידי המוקד הטלפוני.
במוקד הטלפוני מועסקים לראשונה בלשכה שלושה עובדים בעלי מוגבלויות, המהווים כ-4% מסך כל עובדי הלשכה. זאת בעוד שההעסקה ההולמת והמתבקשת במשק הפרטי עומדת על 3% ושאינה חלה עוד על מוסדות ציבוריים וממשלתיים.
לדברי מנכ"ל לשכת עורכי הדין, עו"ד גיל סלומון, הלשכה פועלת למען שוויון זכויות מלא עבור כל אדם באשר הוא, ורואה חשיבות רבה לשלבם במעגל העבודה: "שילוב זה תורם למדינה, למשק ולחברה הישראלית, ואני שמח שהצלחנו להוביל מהלך ערכי ומועיל זה".
מנכ"ל הלשכה, עו"ד סלומון, עמד גם על חשיבות המוקד הטלפוני לטובת ציבור עורכות ועורכי הדין: "המוקד הטלפוני הארצי מהווה צעד חיוני בייעול הלשכה ובשיפור השירות הניתן לחבריה, והוא תחילתו של שינוי מערכתי בהנגשת הלשכה שאנו מובילים. צוות העובדים הצליח בתקופה קצרה לשפר במידה ניכרת את זמן התגובה בטיפול בפניות הרבות המגיעות ללשכת עורכי הדין".

תאריך:  22/10/2014   |   עודכן:  22/10/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונית דקל
שלמור תקשורת
הפפריקה מבשילה פעם בשנה בתקופת חג הסוכות ולרגל כך מקיימת רשת ארקוסטיל קיטצ'ן פסטיבל מיוחד בחג
מיכל סדן
בתערוכה מוצגים "ספר אמן" לצד ציורים העשויים בטכניקה מעורבת של ציור בחומרים שונים וקולאג'. העבודות מציגות דיאלוג בין חומרים ובין טבע לאדם, בין מציאות לדמיון ובין מראה עיניים ותת מודע
martin buksdorf
אחת החברות המסקרנות ביותר בשוק הישראלי היא ככל הנראה חברת קלוריד, כאשר פעילות החברה מתחילה להתרחב לעוד מדינות נוספות, כמו למשל סנגפור בחודש הבא. אך מה באמת עושה חברת קלוריד? אז הנה ההסברים.
הילה חיים
- הודעה מטעם HOME DESIGN
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il