X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- בחברת Always-On Software
▪  ▪  ▪

עינת וילף, שותפה מנהלת בכור הון סיכון מסרה היום שכור הון סיכון השלימה השקעה בסך 4 מיליון דולר בחברת Always-On Software (AOS).
AOS מספקת שירותים לשולחן עבודה וירטואלי. השירותים מיועדים לעסקים קטנים וכוללים חבילות תוכנה כגון מיקרוסופט אופיס ואקסצ'יינג' ותוכנות גרפיקה וכן שירותי אחסון מידע ושירותי תמיכה והדרכה. לחברה שיתופי פעולה עם ספקיות תקשורת רחבת סרט וספקי שירותי אינטרנט לצורך אספקת השירות למשתמשים הסופיים.
המודל העסקי של החברה מתאפשר בזכות תהליך המעבר לתקשורת רחבת פס ומן היתרונות לגודל המתקיימים בזכות ריכוז השירותים והידע בידי חברה אחת. השירותים המסופקים על-ידי החברה מאפשרים לעסקים קטנים לחסוך את ההוצאות הגדולות הכרוכות בהקמת העסק מהיבט התוכנה והתמיכה.
צוות ההנהלה של החברה כולל את המייסדים דורון גורדון (מנכ"ל החברה) ועידו אופיר, ולארי פוסטר כמנהל תפעול ראשי וסמנכ"ל תוכן. לארי פוסטר היה בעבר סמנכ"ל תוכן בחברות גדולות שעסקו במכירת תוכנה וחומרה לעסקים קטנים כגון אגהד (Egghead) ואינגרם (Ingram) והיה שותף לצמיחתן מימיהן הראשונים.
עינת וילף, שותפה מנהלת בכור הון סיכון הוסיפה ואמרה, כי "השקענו בחברה בהתבסס על צוות ההנהלה המצוין שלה והמודל העסקי הברור. דורון גורדון, היזם והמנכ"ל, הצליח לבנות צוות של אנשים מנוסים המכירים היטב את תחום מכירת התוכן והתוכנות בגלגוליו הקודמים והמודעים לאופן הניהול הנדרש בבניית חברת שירותים מצליחה ורווחית. החברה עונה לצורך קיים ומתבססת על שינויים טכנולוגיים כדי לייצר חיסכון ולספק שירותים חדשים עבור עסקים הזקוקים לכך במיוחד."
דורון גורדון, מנכ"ל החברה אמר, כי "אנחנו שמחים מאוד להוסיף את כור הון סיכון לרשימת המשקיעים שלנו. ההשקעה תאפשר לנו להאיץ את צמיחת המכירות שלנו ולהתמודד עם בעיות תזמון בכניסת הפס הרחב לשימוש המוני."
דורון הוסיף, כי "עלויות התוכנה בארגון קטן הן רק קצה הקרחון של העלויות הכרוכות בהפעלת תוכנה. שאר הקרחון כולל עלויות אנשי תמיכה, שדרוג, הדרכה, וחומרה. בעידן של תקשורת רחבת סרט ניתן לספק חלק ניכר מן השירותים הללו מרחוק באמצעות האינטרנט ולאפשר לעסקים קטנים להוריד משמעותית את עלויות התוכנה ולפרוס אותן על פני השנה באופן רציף. AOS מאפשרת לחברות תקשורת וספקיות אינטרנט לתת את השירותים הללו ולבדל את עצמן בתחום התחרותי בו הן פועלות."

תאריך:  20/02/2001   |   עודכן:  20/02/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נאומן גילה, יחסי ציבור
- הודעה מטעםנ אביב אלגור, יו"ר קבוצת i 3המחזיקה בפרי גליל;
החברה נכנסת להליך של בניית חברת מזון גדולה רב מותגית (ויטה, ריץ', גרין ג'יאנט ופרי גליל), ובנוסף, תבצע החברה בטווח הקרוב, רכישות נוספות בתחום המזון.
קבוצת גנדן מתכוונת להגדיל את היקף השקעותיה בחברות היי-טק באמצעות החברה הבת גנדן טכנולוגיות
נאוה עינבר, יחסי ציבור
אבי קרטין, יחסי ציבור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il