X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תים
▪  ▪  ▪

תים סיימה בהצלחה פרויקט בקרה רחב היקף של מערכת MOM בחברת SmarTeam.
חברת תים מחשבים ומערכות, מחברות האינטגרציה המובילות בישראל בתחומי המחשוב, וספקית בולטת של פתרונות תוכנה, מערכות מחשב, תקשורת ואבטחת מידע, סיימה להטמיע במסגרת פרויקט בקרה רחב היקף, את מערכת הבקרה MOM בחוות השרתים של חברת SmarTeam. חברת SmarTeam הינה חברה בינלאומית המפתחת ומשווקת פתרונות תוכנה, לסביבת עבודה שיתופית לפעילות הקשורה לכל שלבי התכנון והייצור של מוצר (PLM).
במסגרת הפרויקט, הטמיעה תים בחברת SmarTeam את תוכנת השליטה הבקרהMicrosoft Operations Manager 2000, (MOM), לצורך שיפור תהליכי בקרת חוות השרתים, המונה מעל 100 שרתים. מערכת MOM מהווה מרכיב חשוב בקבוצה של פתרונות ניהול מבית מיקרוסופט. המערכת מספקת יכולת של ניהול אירועים וביצועים עבור משפחת מערכות ההפעלה של Window 2000 Server , .NET Enterprise Server כולל Microsoft Exchange Server ו- SQL Server.
ניהול חוות השרתים מתבצע באמצעות איסוף מידע ודיווח אודות בעיות הנוצרות במערכות ויישומים בכל חלקי הרשת. בנוסף מבצעת המערכת פיקוח פעיל והעברת התראות באמצעות יכולות מבוזרות, המיועדות לביצוע מעקב ופיקוח אחר מידע. להתראות אלה יש אפשרות ליצור פעולות עצמאיות לתיקון הבעיה המקורית. בעזרת מערכת ה- MOM יכול כיום מנהל הרשת של חברת SmarTeam לעבור על מצב כל השרתים ברשת תוך מספר דקות, ולראות בצורה ממוקדת את הבעיות "החמות ברשת".
אורן ציפורי, מנהל מוצרי שליטה ובקרה בקבוצת שירותי המומחה של תים: "בפרויקט זה ניצלה קבוצת שירותי המומחה של תים את הידע והניסיון הרב שיש לה בביצוע פרויקטים של שליטה ובקרה. על סמך הניסיון שלנו מצאנו לנכון להטמיע ב-SmarTeam את מערכת MOM שמתאימה לתצורת השרתים בחברה".
בני אתגר, מנהל מערכות מידע ב- SmarTeam: "חברת SmarTeam מובילה על-ידי אסטרטגיית מצוינות בכל תחומי פעילותה ולכן משתמשת בפתרונות האיכותיים ביותר בסביבת המחשוב שלה. מערכות המידע המורכבות של החברה מטופלות על ידי כמאה ועשרים שרתים הדורשים מעקב צמוד. לצורך כך חיפשנו מערכת שליטה ובקרה שתענה על מרב הצרכים ובחרנו את מערכת ה- MOM שידועה כמערכת שליטה ובקרה מתקדמת ואיכותית".
קבוצת תים, מקבוצות המחשוב הגדולות בארץ, נסחרת בבורסת תל-אביב משנת 1983. בקבוצה למעלה מ-1,400 עובדים, כשמחזור השנתי שלה עומד על כ-160 מיליון דולר. חברת תים מחשבים ומערכות, פעילה בכל מגזרי המשק הישראלי ובכל תחומי המחשוב, ומתמחה במתן פתרונות מקיפים ללקוחותיה השונים, בכללם מערכות אחסון וגיבוי, זמינות מידע ו-DRP, מערכות Unix (SUN), שרתי אינטל (Compaq, HP), התמחות בפרוייקטים בסביבת מיקרוסופט, תקשורת (Nortel, Cisco, Cabletron), אבטחת מידע (CheckPoint, Symantec, Veritas, NAI). בנוסף, מתמחה חברת תים במיקור חוץ (Outsourcing), המבוסס על תחומי הפעילות המוזכרים, ניהול פרויקטים, אינטגרציה ובפיתוח תוכנה ופרויקטים באמצעות בית התוכנה תים סופט.

תאריך:  07/12/2003   |   עודכן:  07/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il