X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
שיתוף פעולה בין פייסבוק לחברת ESET יאפשר לגולשי הרשת החברתית לאתר ווירוסים במחשב שלהם ולמחוק אותם באמצעות סורק מקוון – במטרה להגביר את רמת האבטחה ברשת החברתית
▪  ▪  ▪

פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה בעולם וחברת ESET, מפתחת האנטי וירוס NOD32, הודיעו בסוף השבוע על שיתוף פעולה במסגרתו תציע פייסבוק סריקת מחשב מלאה בחינם לגולשי הרשת החברתית, באמצעות סורק מקוון שפותח על-ידי ESET במיוחד עבור גולשי פייסבוק, שיאפשר למשתמשים לאתר ולהסיר תוכנות זדוניות ווירוסים מהמחשב שלהם.
"תוכנות זדוניות עלולות להתחבא במחשב לא מוגן במשך חודשים מבלי להתגלות" מסביר צ'יטאן גואדה, מהנדס תוכנה בכיר בפייסבוק. "בזמן הזה התוכנה הזדונית יכולה לאסוף הרבה מאוד מידע אישי אודות הגולש ובמקרים מסוימים גם להפיץ את עצמה למחשבים אחרים. הסורק המקוון של ESET לפייסבוק יאפשר לנו להפחית באופן ניכר את מספר הקישורים הזדוניים המופצים בפייסבוק מדי יום" מוסיף גואדה.
איך זה עובד?
כאשר משתמש פייסבוק מתחבר לחשבון שלו, פייסבוק תבדוק סימנים להתנהגות חשודה בפרופיל – כמו משלוח של הודעות ספאם או הפצה של קישורים מפוקפקים למשתמשים אחרים. אם פעילות מסוג זה אותרה, פייסבוק תציע למשתמש לסרוק את המחשב שלו באמצעות הסורק המקוון של ESET לפייסבוק – המופעל מתוך פייסבוק עצמה, ללא תשלום או הפרעה לתהליך הגלישה.
לאחר שהמשתמש הפעיל את הסורק המקוון, הוא יכול להמשיך בגלישה לפרופיל שלו או לשירותים אחרים, ללא כל הפרעה לביצועי המחשב. כאשר הסריקה הסתיימה, המשתמש יקבל התראה על כך לפרופיל הפייסבוק שלו, ויוכל גם לצפות בתוצאות הסריקה, ולמחוק כל וירוס או תוכנה זדונית שנתגלתה.
בחברת ESET מבקשים להדגיש שהסורק המקוון לא מהווה תחליף לתוכנת אנטי וירוס שמותקנת כדרך קבע על המחשב, כיוון שאין הוא מספק הגנה בזמן אמת – כלומר, כשהמחשב נדבק בנוזקה – אלא רק בעת ביצוע הסריקה היזומה.
פרסום על-אודות שיתוף הפעולה פורסם בבלוג של פייסבוק אותו ניתן למצוא כאן.

חברתESET היא חלוצת האנטי וירוס וחברת אבטחת המידע החמישית בגודלה בעולם ובעלת קצב הגדילה המהיר ביותר (Gartner). פתרונות האנטי וירוס שלנו מגנים על יותר מ-100 מיליון משתמשים ביותר מ 200 מדינות – מלקוחות פרטיים ועד ארגוני ענק - מפני האקרים, איומי סייבר והתקפות
תאריך:  09/12/2014   |   עודכן:  09/12/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלעד הראל
מערכות ההפעלה של אפל על הכוונת של פושעי הסייבר, איום חדש לאנדרואיד הדביק כבר 4.5 מיליון מכשירים ואתר רוסי מעביר שידורים ישירים מאלפי מצלמות רשת ברחבי העולם. מה תקף אותנו בחודש נובמבר?
תמר טריסטר
אלון תורג'מן
מרטין בוקסדורף
אחד הדברים הכי מפחידים בתחום שנקרא טיולים בחו"ל, זה העובדה שאנחנו יכולים להיפצע בזמן שאנחנו מטיילים בחו"ל ועלולים להיכנס למצב שאנחנו נהיה מושבתים מעבודה בגלל אותה תאונה בחו"ל. אז מה עושים במקרה כזה?
רותי מדלעי
הסניף הממוקם בתחנה המרכזית החדשה, חוידשם ספורים אחרי השקת הסניף הראשון בעתידים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il