X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות

לרוב, כשאנו קוראים על טיפים לטיפוח, הכוונה היא בעיקר לטיפוח של הגוף שלנו, בדגש על עור הפנים. אולם הפעם, אנחנו מדברים על טיפוח מסוג אחר לחלוטין - על טיפוח הבית שלכם. יש לזכור, שהבית שלכם הוא בסופו של דבר, המקום שבו אתם אמורים לחוש בנוח יותר מאשר בכל מקום אחר. בתים שאינם מטופחים, הם בתים שפשוט לא נעים לשהות בהם, לא נעים לארח בהם, ובסופו של יום - איכותם גם תרד עם הזמן ואם תרצו למכור אותם בעתיד, הדבר ישפיע על המחיר שלהם.
אם כן, יש לכם שפע של אינטרסים לשמור על הטיפוח של הבית שלכם. אולם, איך בכלל עושים את זה, ואיך אפשר לטפח בית? הינה כמה טיפים שחשוב להכיר:
הטיפים השונים לטיפוח הבית
נתחיל מאחד המרכיבים שלעיתים נזנח בצד, על-אף שהוא קריטי - מדובר על בישום לבית שלכם. בבית שלנו יכולים להיות כל מיני ריחות. חלקם נעימים מאוד - אבל לעיתים ריחות של רהיטים ישנים, של זבל שיש בבית, וכמובן הריח שעולה ממקומות כמו חדר השירותים - כל אלו ריחות שנרצה להיפטר מהם כמה שיותר מהר.
לכן, מומלץ בחום לרכוש מוצרים לבישום הבית שלכם. יש מספר מוצרים שמוצעים כיום מטעם מותגים שונים. מה שחשוב לזכור הוא שהריחות הללו צריכים להישאר לאורך זמן. מוצרי הבישום הללו לא נראים כמו בישום רגיל - אלא הם מעוצבים בצורות שונות שאמורות להקנות ריח קבוע לבית לאורך זמן. כך כבר יוצרים אווירה נעימה ומטופחת מאוד בבית.
טיפוח הבית שלכם, צריך לכלול כמובן גם את הניקיון שלו. ניקיון הבית צריך להתבצע בכמה שלבים שונים. רצוי מאוד לטאטא באופן קבוע את הבית פעם ביומיים-שלושה (תלוי בכמות הלכלוך שמצטברת, האם יש ילדים בבית, האם יש חיית מחמד, ועוד). מעבר לכך, רצוי לשאוב את האבק באמצעות מכונה פעם עד פעמיים בשבוע, וכן פעם בשבוע גם לשטוף את הרצפה. רצוי גם לא להזניח אזורים שקל יחסית לשכוח - למשל יש להקפיד על ניקוי החלונות שלכם, על ניקוי אבק מהספרייה ועוד.
לזכור שיש גם עניין של סדר ורכוש
טיפוח של הבית מתמקד לא פעם גם במשהו שנראה מעט משונה - לא לצבור יותר מדי רכוש שאין לכם מה לעשות איתו. האם אתם יודעים איך נראים בתים שבהם צוברים כמויות של בגדים ללא שימוש ושל ספרים שלא תקראו עוד לעולם? התשובה היא שהבתים הללו פשוט נמצאים בחסור סדר תמידי, והמראה שלהם הוא לא אסתטי בעליל, וגם לא נעים לשהות בהם. נכון שאולי חשוב קצת לשמור את הספר שקראתם לפני 30 שנה בתיכון - אבל אולי כדאי בכל זאת לפנות אותו מהבית. זכרו שיותר מרחב - נותן מראה נעים יותר בעין.

תאריך:  23/12/2014   |   עודכן:  24/12/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
סיגל אוברמן
ספר חובה לכל משפחה – "כלכלת המשפחה" - כל מה שצריך לדעת כדי לנהל נכון את כלכלת המשפחה
מרטין בוקסדורף
הצפיפות הבלתי נסבלת במערכת הדרכים הישראלית, המחמירה משנה לשנה, ממשיכה להעיק על כל אחד ואחד מאיתנו, בבואו לנוע למחוז חפצו
גלעד הראל
שיתוף פעולה בין פייסבוק לחברת ESET יאפשר לגולשי הרשת החברתית לאתר ווירוסים במחשב שלהם ולמחוק אותם באמצעות סורק מקוון – במטרה להגביר את רמת האבטחה ברשת החברתית
גלעד הראל
מערכות ההפעלה של אפל על הכוונת של פושעי הסייבר, איום חדש לאנדרואיד הדביק כבר 4.5 מיליון מכשירים ואתר רוסי מעביר שידורים ישירים מאלפי מצלמות רשת ברחבי העולם. מה תקף אותנו בחודש נובמבר?
תמר טריסטר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il