X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות

ישנן מחלות אשר הרופאים ממש מומחים בהם וישנן מחלות אשר הרופאים לא ממש יודעים כיצד להגיב אליהן. הרופאים יודעים על טיפולים מסוימים ולעיתים הם עושים הליך של ניסוי וטעייה. כמובן, אנחנו יודעים כי הרפואה מתקדמת לאורך השנים ומה שהיה נכון ורלוונטי לפני מספר שנים, יכול להיות שאינו רלוונטי כרגע. גם בעת טיפולים קונבנציונלים, יש שיבחרו לשלב טיפולים מהרפואה האלטרנטיבית.
רפואה אלטרנטיבית
רפואה אלטרנטיבית היא שם כללי למגוון של טיפולים כמו למשל:
  • דיקור
  • הומאופתיה
  • עיסוי
  • טיפולי נפש
  • ועוד
הרפואה האלטרנטיבית יכולה להיות מקבילה לרפואה הקונבנציונלית והיא אינה מפריעה למהלך הטיפולים הרגיל. תוצאות יוצאות דופן נראות בהתמודדויות עם מחלות כמו: אסתמה, כאבי גב ועוד. ניתן לומר, כי הרפואה האלטרנטיבית יכולה לתת מענה כמעט עבור כל תחום בחיים ולא רק עבור מחלות, כי אם גם כשיש צורך לטפל באורח החיים ולשמור עליו. חשוב לציין, כי אנשים אשר התגברו על מחלות כמו גם על סרטן, צריכים להקפיד לשמור על עצמם והרפואה האלטרנטיבית מאפשרת להם לעשות זאת.
בחירת המטפל המתאים
כל אחד יבחר לעצמו את המטפל המתאים לו יותר מכולם. המטפל המתאים צריך לענות על דרישות רבות, הוא צריך לטפל ברפואה המתאימה לכם, להיות בעל ניסיון (והצלחות בתחום) ועליו לתת לכם מענה שיהיה לכם נוח. כלומר, המטפל צריך להיות גם טוב בתחום שלו ואתם צריכים גם לחוש שאתם סומכים עליו. כמובן, המטפל לא צריך להיות החבר הכי טוב שלכם, להפך, עליו לתת לכם מענה מתאים ולפעמים לבקש מכם לשנות משהו באורך החיים שלכם כמו למשל בתזונה.
זה ידוע כי מחלות רבות נגרמות בשל תזונה לקויה וידוע כי שינוי תזונתי יכול להשפיע על היווצרות המחלות ועל התפתחותן. לכן, בכל מקרה של מחלה כמו גם מחלת הסרטן או מחלות קשות אחרות, מומלץ מאוד להקשיב למטפל ולהרגיש בטוחים שההמלצות שלו יפעלו לטובתכם.
בקשו לשמוע על הניסיון
בפניה לרופא רגיל או לרופא אלטרנטיבי, אתם מחליטים למי לפנות. יכול להיות כמובן שלרופא תפנה אתכם המרפאה שלכם, אך אם אתם לא מרגישים בטוחים ורוצים לקבל עוד תשובות, אתם זכאים לקבל חוות דעת נוספת. לכן, אם יש לכם מחלה קונבנציונלית ובוודאי אם המחלה מסכנת חיים, עליכם לבחון גם את המטפל שלכם.
אתם צריכים להרגיש בנוח לשמוע את חוות הדעת של המטפל, לשמוע על הניסיון שלו, מהן ההמלצות שלו לטיפול וכל זאת תוכלו לעשות לפני שתתחילו בטיפול או אפילו במהלכו.
שיתוף פעולה
המצב האדיאלי של טיפול במחלות הוא מצב בו כולם משתפים פעולה עם כולם. מצב בו הרופאים והמטפלים האלטרנטיבים מעבירים זה לזה מידע. גם אם לא זה המצב, תוכלו לשתף את הצדדים השונים מה הוצע לכם ולקראת מה אתם עומדים כשהמטרה היא טיפול טוב יותר עבורכם.

תאריך:  28/12/2014   |   עודכן:  28/12/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il