X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות

רוב האנשים שלא יכלו לאפשר לעצמם קנייה של רכב בשנים קודמות, יכולים להרשות לעצמם קנייה זו בהווה. הסיבה לכך היא כניסתם של מספר סוגי רכב שנמכרים במחירים נוחים מאוד (פחות מ-80, 70 וחלקם אף בפחות מ-60 אלף שקלים). דבר זה מאפשר לכל אחד מאיתנו הוצאות שנתיות קטנות יותר, או חלוקה יעילה יותר של התקציב שלנו לדברים חשובים נוספים.
רכבים וביטוחים בישראל
במדינת ישראל כל אדם שקונה רכב חייב לרכוש ביטוח רכב חובה. ביטוח זה מספק כיסויים רפואיים לנהג, לנוסעים ולאדם שנפגע מהרכב. בנוסף, כל אדם יכול להגיע להחלטה האם הוא מעוניין לרכוש גם ביטוחי רשות כמו ביטוח צד ג ומקיף.
ביטוח מקיף לרכב הוא ביטוח שמספק כיסויים בכל הקשור אל הרכב עצמו. בביטוח זה חברת הביטוח מבטיחה למבוטח שכל נזק שייגרם לרכב שלו יכוסה על ידה (בהתאם לרשום בפוליסה). הביטוח כולל כיסויים בסיסיים שחייבים להיכלל בו (בהתאם לקביעה של המפקח על הביטוח), כמו למשל כיסוי במקרה שנגרם נזק מסערה או תופעת טבע אחרת, כיסוי במקרה בו רכב נשרף, נגנב, היה מעורב בתאונה וכן כיסויים ביטוחיים נוספים אותם ניתן להרחיב, כמו למשל ביטוח לשבר שמשות, ביטוח למערכת הסטריאו ברכב ועוד.
רוב האנשים רוכשים ביטוח רשות זה על-מנת להבטיח שחברת הביטוח תטפל בכל בעיה הקשורה אל הרכב ותבטיח להם שהם לא יצטרכו לתקן בעצמם את הדברים וכך להפוך את ההוצאה הזולה יחסית על הרכב להוצאה יקרה בגין תיקונים.
ביטוחים מקיפים לרכבים זולים
ביטוח חובה ומקיף, מרכיבים יחד את הנוסחה האידיאלית לשלווה של כל בעל הרכב. ברכישתם, בעל הרכב יודע שהוא יוכל לישון בלילה בידיעה שכל הנזקים (שסוכמו בפוליסה) מכוסים על-ידי חברת הביטוח. המחיר של הביטוח המקיף תמיד יושפע מהפרמטרים הבאים:
  • שווי: שוויו של הרכב משחק תפקיד מרכזי בקביעת מחיר הביטוח. ככל שמדובר על רכב זול יותר, כך תצאו נשכרים יותר, שכן המחיר של הפוליסה תהיה פרופורציונלית לשווי הרכב.
  • גיל: אם תקנו רכב חדש וזול, תצאו נשכרים גם כן וזאת משום שככל שהרכב חדש יותר, כך המחיר יהיה נמוך יותר. שכן ההשערה של חברת הביטוח תהיה שהוא בטיחותי וכיוון שהוא חדש, החברה לא תצטרך לשאת בהוצאות על החלפת חלקים בלויים בו.
  • עבר: הצגת עבר תעבורתי ללא תאונות או תביעות כלשהן, תוזיל לכם את המחיר של הביטוח.
  • גניבות: רוב הגנבים מעדיפים רכבים משנתון חדיש ורכב יקר ערך. לכן, אם אתם מחליטים לקנות רכב זול, המחיר של הביטוח יהיה זול יותר.
לסיכום, ההחלטה לקנות רכב זול וחדש היא החלטה חיובית ביותר מכל אספקט אפשרי. אם מבחינת המיסוי על הרכב, אם מבחינת ההוצאה על רכישת הרכב, הביטוחים שלו ועוד. בנוסף, רכבים חדשים וזולים הם רכבים עם מיגון חדשני ומערכות בלימה ובטיחות אותן דורשות חברות הביטוח ולכן לא תצטרכו להוציא עוד כסף על אזעקה או מערכת בטיחות, כפי שקורה פעמים רבות במכוניות יד שנייה.

תאריך:  05/02/2015   |   עודכן:  05/02/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רות שטרית
הלקוחות הזוכים השתתפו במשחק אינטרטי במסגרת אירוע YOUDAYS שבו הצטרפו לכרטיס האשראי FLY YOU של אל-על
גלעד הראל
עליה במתקפות הסייבר על מערכות תשלום מקוונות ומסופי רכישה ממוחשבים, תחום תוכנות הכופר ימשיך להיות דומיננטי וגם הבית החכם לא יהיה חסין מפושעי הרשת. מה צפוי לנו ב-2015?
יואב יצחק
אלון תורג'מן
אלון תורג'מן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il