X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פרטנר
▪  ▪  ▪

פרטנר זכתה במקום הראשון בתחרות השירות ללקוח של המי"ל-"סופרפארם" ו"אלקטרה מוצרי צריכה" זכו במקום השני והשלישי.
זו השנה השניה ש"פרטנר" זוכה בפרס בתחרות השירות.
חברת "פרטנר תקשורת" זכתה במקום הראשון בתחרות השירות ללקוח בישראל לשנת 2003, שמארגן המרכז הישראלי לניהול (המי"ל).
קודם לזכייתה במקום הראשון בתחרות, זכתה החברה במקום הראשון בקטיגוריית תקשורת ומחשבים. גם בשנה שעברה זכתה "פרטנר" בפרס השירות ללקוח. במקום השני בתחרות זכתה רשת "סופר-פארם", שאף היא זכתה בתחרות בשנה שעברה, ובמקום השלישי "אלקטרה מוצרי צריכה". לשלב הגמר של התחרות השנה עלו 19 חברות וגופים ב-6 קטיגוריות שונות. טקס הכרזת הזוכים התקיים אמש ב"פארק קולנוע, סינמה סיטי" בצומת גלילות, רמת-השרון.
זו השנה השניה בה נערכת התחרות, אשר מעניקה פרסים על תרבות שירותית בארגון, הדרכה, הכשרת צוות העובדים, קיום תהליכי בקרה ומשוב והטמעת תהליכי שיפור השירות. הציון הסופי בתחרות הורכב מסקר שביעות רצון, שנערך בידי מכון מחקר חיצוני בקרב לקוחות המועמדים (50%) ומציון השופטים (50%).
צוות השופטים כלל שורה של מנהלים בכירים ואנשי אקדמיה שאין להם קשר עם המועמדים. התחרות נערכה בשיתוף עם ה"פורום הבכיר לשירות לקוחות" הפועל במסגרת המי"ל, בראשותו של ד"ר יצחק פטרבורג.
קודם לחלוקת הפרסים הראשונים הוכרזו הזוכים בקטיגוריות השונות. במקום הראשון בקטיגוריית תקשורת ומחשבים זכתה, כאמור, חברת "פרטנר". בקטיגוריית זו עלו לשלב הגמר כל חברות הסלולר האחרות - "סלקום", "פלאפון" - וכן "בזק" וחברת הלווין "יס".
במקום הראשון בקטיגוריית ביטוח ופיננסים זכתה חברת כרטיסי האשראי "לאומי קארד". בקטיגוריה זו עלו לשלב הגמר גם: בנק דיסקונט, בנק המזרחי ו"כ.א.ל".
במקום הראשון בקטיגוריית השירות והתמיכה זכתה חברת "אלקטרה מוצרי צריכה". בקטיגוריית זו עלו לשלב הגמר גם מגדל הזהב - מעונות מכבי ו"קמור".
במקום הראשון בקטיגוריית השירות הציבורי זכתה עיריית חולון וגברה בכך על עיריית נתניה, שהשתתפה אף היא בקטיגוריה זו.
במקום הראשון בקטיגוריית תשתיות ובניה זכתה חברת "תדהר בניה", שגברה על חברת הבניה "סולל בונה".
בקטיגוריית קמעונאות זכתה במקום הראשון רשת "סופר-פארם". בקטיגוריית זו עלו לשלב הגמר גם הרשתות "יוניברס קלאב" וקבוצת סקאל.
עמיקם כהן, מנכ"ל "פרטנר תקשורת", אמר בדברי ברכתו, כי איכות השירות, בנוסף לאיכות הנתונים, היא שתקבע את איכות החברה ואת יתרונה היחסי בשוק התקשורת. לדבריו, הטכנולוגיות בהן עושות החברות שימוש הן דומות למדי, היקף הלקוחות ידוע ולכן איכות השירות הופכת למשתנה הקובע בתחרות.
מנכ"ל המי"ל, יצחק (יצחקי) חן, אמר, כי התחרות שמה לה למטרה להביא להעלאת המודעות לאיכות ומצויינות בשירות ללקוח בישראל ולקידום תפיסת השירות כיעד מרכזי באסטרטגיה הכוללת של הארגון.
יו"ר הפורום הבכיר לשירות לקוחות במי"ל ונשיא ומנכ"ל 'סלקום', ד"ר יצחק פטרבורג, ציין, כי ארגונים שהשכילו להטמיע את עקרון השירותיות ולנהל דיאלוג אמיתי עם הלקוחות, תוך מתן מענה מקצועי ואמיתי לצורכיהם, הצליחו לשמור על יתרון תחרותי ולבדל את עצמם מהמתחרים. לדבריו, על מנת להפוך את נושא השירות למרכיב מרכזי באסטרטגיה, אין די בהצהרות, או בסממנים חיצוניים של שירות, אלא באימוץ אסטרטגיה שירותית כוללת, רב-מימדית, המוטמעת מהמנכ"ל למטה בכל דרגי הארגון.

תאריך:  17/12/2003   |   עודכן:  17/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il