יפאורה תבורי גאה להציג: מיץ פז עכשיו בטעם עשיר במיוחד, עם תוספת ויטמין C ובבקבוק חדש ונוח למזיגה.
מיץ פז החדש מועשר בויטמין C, ומשווק מהיום בבקבוק 1.5 ליטר חדש נוח למזיגה בעל פייה רחבה.
יפאורה תבורי מכריזה על מהלך שיווקי חדש במותג מיץ פז במסגרתו הועשר המשקה בויטמין C, שודרג הבקבוק לבקבוק חדש בעל פיה רחבה, עודכן הלוגו, ותוויות הסדרה עוצבו מחדש.
כמו כן, במסגרת שדרוג מיץ פז 1.5 ליטר במשקאות הדיאט נעשה שימוש בממתיק סוכרלוז-ממתיק דל קלוריות היחידי שמקורו בסוכר הטבעי ולכן הינו בריא יותר וללא טעם לוואי.
מושי כהן, מנהל השיווק של יפאורה תבורי, אמר היום כי שדרוג המותג מיץ פז עונה על הצורך למשקה בסטנדרט איכות גבוה במחיר אטרקטיבי. לדברי כהן מטרת המהלך נועדה להשיג באמצעות מיץ פז נתח שוק של כ-10% מקטגורית המשקאות הקלים הלא מוגזים .
על שדרוג המותג מיץ פז
במסגרת שדרוג המותג מיץ פז נעשה מעבר לבקבוק 1.5 ליטר עם פייה רחבה, כל מוצרי הסדרה הועשרו בויטמין C ועוצבו מחדש הלוגו ותויות המוצרים.
בנוסף, בסדרת הדיאט נעשה שימוש בממתיק סוכלרוז- ממתיק דל קלוריות ללא טעם לוואי.
סוכלרוז הינו הממתיק היחידי שמקורו בסוכר טבעי ולכן הינו בריא יותר וללא טעם לוואי. הדיאט מאושר ע"י אגודת אייל - האגודה הישראלית לסוכרת, וסמל האגודה מוטבע על תוית הבקבוק.
על המותג מיץ פז - מאז 1933
מיץ פז יוצר לראשונה בשנת 1933. מזה שנים רבות לא נתמך המותג ויחד עם זאת הוא עומד עד היום בתחרות מול מותגים המלווים בהשקעה פרסומית רחבת היקף. המותג נהנה מחוזק תדמיתי רב שנים שמקורו בנאמנות הצרכנים ותפיסתם את איכות המוצר.
חלוקת שוק המשקאות הקלים על-פי מותגים (נילסן אוקטובר 2003, ששת החודשים האחרונים במונחי ליטרים)
מיץ פז- 6%
ספרינג-10%
קריסטל-12%
תפוזינה- 20%
ג'אמפ - 11%
פריגת- 25%
אחרים- 16%
על המראה החדש של מיץ פז
בסדרת מיץ פז המשודרגת נעשה שינוי בבקבוק ה-1.5 ליטר. הבקבוק שודרג לבקבוק בעל פייה רחבה. בנוסף, נעשה שינוי בעיצוב התווית והלוגו תוך הסתמכות על הלוגו המוכר והמזוהה.
הלוגו החדש והתוויות עוצבו על-ידי סטודיו אדלר.
על מחיר מוצרי סדרת מיץ פז
מחיר בקבוק 1.5 ליטר: 3.50-3.95 שקל.