X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מעבדות רפא
▪  ▪  ▪

חברת מעבדות רפא משקיעה למעלה מ-600,000 שקל בקמפיין "חזק יותר" לקלגרון פורטה.
באמצעות משרד שלמור-אבנון-עמיחי/Y&R.
עם בוא החורף, יוצאת חברת מעבדות רפא בקמפיין רדיו חדש למותג קלגרון פורטה לכאבים חזקים ולתרסיס קלגרון להקלה מהירה על כאבי גרון חזקים. הקמפיין, שמורכב משלושה תשדירי רדיו עם דגשים חדשים, הופק על ידי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R בהשקעה של למעלה מ-600,000 שקל.
הקמפיין בא להדגיש את האפשרות לטפל גם בכאבי גרון חזקים באמצעות טבליות קלגרון פורטה ותרסיסי קלגרון של חברת מעבדות רפא. תשדירי הרדיו מתארים סיטואציות של דיאלוגים משעשעים: אימא-ילד / רוקח-לקוח / בוס-גנגסטר שאת כולם מלווה הג'ינגל המוכר והאהוב - "קלגרון וקל בגרון".
קרדיטים: צוות קריאטיב: מתן אוריין וטל ריבן, מנהל קריאטיב: יורם לוי, מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי, תקציבאי: אדם פולצ'ק, סופרוויזרית: קרן אפל, מנהלת מחלקת פלנינג: טלי קשטן, פלנר: עמית קורן, מנהלת מוצר חברת מעבדות רפא: ציפי טל.

תאריך:  22/12/2003   |   עודכן:  22/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il