טרה מרחיבה את מותג הנוער ג'ננה
משיקה מעדן נוסף במשפחת ג'ננה:
ג'ננה טריו שוקולד בננה בהשקעה של 100,000 ש"ח
עולה בקמפיין פרסום למותג ג'ננה בהשקעה של כ-300 אלף דולר.
מאז ההשקה המחודשת של ג'ננה, עלה נתח השוק של טרה בקטגוריית המעדנים ב - 300%!
מחלבת טרה ממשיכה לבסס את מעמדה בקטגוריית המעדנים ומשיקה טעם נוסף במשפחת ג'ננה - ג'ננה טריו שוקולד בננה - מעדן בשלוש שכבות: שכבת פודינג שוקולד , שכבת פודינג בננה ושכבת קצפת לבנה. כחלק מההשקה יוצאת טרה בקמפיין פרסום לג'ננה בהשקעה של כ-300 אלף דולר. הקמפיין, שהוכן על-ידי משרד הפרסום טמיר כהן, מבוסס על סרטון "הכיתה" שזכה להצלחה רבה כאשר עלה לאוויר לראשונה בחודש מרץ 2003.
שוק המעדנים בישראל נאמד בכ-270 מיליון שקל בשנה. מנתוני נילסן עולה כי טרה השיגה נתח שוק של 16% בקטגוריית המעדנים בחודש נובמבר 2003 ומאז ההשקה המחודשת בדצמבר 2002 עלתה ב - 300%! (נתח שוק לפני ההשקה - 4%).
דני פלד, סמנכ"ל שיווק טרה: "טרה שמה לעצמה כיעד להתבסס בקטגוריית המעדנים ולהפוך כבר בשנת 2003 לשחקן דומיננטי בקטגוריה. ההשקה המחודשת של מותג הנוער של טרה - מותג ג'ננה הביאה אותנו לגידולים משמעותיים הן במכירות והן בנתח השוק וקידמה אותנו ליעדים. אנחנו מאמינים שנמשיך ונעלה גם בשנת 2004. הטעם הנוסף שהשקנו מצטרף לקטגורייה מצליחה ומבוססת של מוצרים חדשים ומקוריים".
ג'ננה טריו שוקולד בננה הינו מעדן 3 שכבות: שכבת פודינג שוקולד תחתונה, באמצע שכבת פודינג בננה, ומעל קצפת לבנה. ג'ננה טריו שוקולד בננה מצטרף למוצרי ג'ננה טריו הקיימים: ג'ננה טריו שוקולד וג'ננה טריו תות.
מותג הנוער של טרה מכיל כיום 7מעדני חלב שונים ומקוריים . שישה מתוכם הם מוצרים ייחודיים לטרה.
אודות מחלבת טרה
מחלבת טרה הינה יצרנית מוצרי החלב הפרטית המובילה בישראל והשנייה בגודלה בארץ בעיבוד חלב ושולטת על כ-12%-14% משוק החלב. החברה משלבת טכנולוגיה ייחודית עם איכות יוצאת דופן ביצור מגוון רחב של מוצרי חלב, גבינות ומעדנים. החברה מעסיקה כ-600 עובדים וכ-80 מחלקים עצמאיים. החברה סיימה את שנת 2003 במחזור של למעלה מ-125 מליון דולר.