X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Adobe
▪  ▪  ▪

ציוני דרך ב-Adobe
Acrobat 6ME בעברית יוצאת לדרך ו-500 מיליון הורדות לתוכנת ה-Reader.
חברת Adobe המיוצגת בישראל על-ידי קרטסופט, חטיבת התוכנה של קרט, משיקה לראשונה בארץ את הפנטזיה המושלמת - Acrobat 6ME. לא מדובר במוצר בודד אלה במשפחה שלמה של מוצרים המציעים דרגות שונות של פתרונות לפי צורכי הלקוחות: Acrobat 6.0ME Professional, Acrobat 6.0ME Standard and Acrobat Elements, כולם פתרונות המשלימים אחד את השני. התוכנות Acrobat 6.0ME Professional, Acrobat 6.0ME Standard כוללות תמיכה מושלמת בעברית.
המוצר המקיף מבין השלושה, הוא Acrobat 6ME Professional. מדובר בפתרון המשמש מעצבים, אנשי IT, בתי עסקים ומהנדסים, המאפשר להפיץ מידע באופן בטוח בתוך הארגון ומחוצה לו. תוכנת Acrobat 6ME מציעה שיפור משמעותי בכל נושא המרת הקבצים.
התוכנה מאפשרת ליצור קובץ PDF מכל מסמך, ובלחיצת כפתור מתוך Microsoft Office ,Internet Explorer ,Microsoft Visio ו־ ,AutoCAD תוך שמירה על שכבות ותמיכה בקובצי גרפיקה גדולים. חידוש זה מקצר ומייעל את תהליך המרת הקבצים, סקירתם ושמירתם.
התוכנה מאפשרת שימוש בכלים "אינטואיטיביים" וממשק מבוסס משימות. באמצעות אקרובט 6, ניתן להגיע בפקודה אחת, לשמירת הקובץ בגודל ריאלי תוך חסכון משמעותי בזמן עבודה, לקטלג קבצים וליצור ספריות דיגיטליות על המחשב, לבצע הגהות מובנות בתוכן המסמך ולנהל את כל אופן העבודה באמצעות שימוש בכלי הערות ועריכה מתקדמים.
גרסת ה-Middle East ME מכילה שיפורים בתמיכה לעברית ולערבית. התוכנה מאפשרת בעת בחירה והעתקה של מלל עברי וערבי, שימוש בהערות במסמכי PDF בעברית או בערבית ,לכידת דפי אינטרנט או הכנסת מלל לתוך שדות טופס.
תוכנת Adobe Reader שופרה אף היא לעומת הגרסה הקודמת. התוכנה תתמוך לראשונה במחשוב נייד, ותאפשר צפייה, הקבלה והדפסה של מסמכי PDF בפורמטים דיגיטלים שונים (פוטושופ, מולטימדיה וכו'). מאז הושקה תוכנת קריאת מסמכי PDF בשנת 1993, הורדו למעלה מחצי מיליארד עותקים, מאתר החברה Adobe.
מנהל חטיבת קרטסופט, דיוויד פרידלנד: "אדובי השקיעו בגרסאות החדשות את מירב הידע והמאמצים הטכנולוגיים כדי לספק לציבור הלקוחות הקיים והחדש את הכלים המושלמים ביותר לייעול תהליך העבודה".
מחיר לצרכן: Acrobat 6ME Std: כ- 2,200 ש"ח כולל מע"מ. Acrobat 6ME Pro: כ-3,150 ש"ח כולל מע"מ.
אודות קרטסופט
קרטסופט הינה חטיבת התוכנות של קרט ישראל, נציגת Adobe בישראל. Adobe מתכננת ומייצרת פתרונות לתחומי ניהול המידע, האינטרנט, הגרפיקה וההוצאה לאור. פתרונות קרטסופט מאפשרים ללקוחות ליצור, לפרסם ולהעביר תוכן עברי עשיר מבחינה ויזואלית לכל סוגי מדיה.
ממוצרי הדגל של קרטסופט לתחום הקריאטיבי: Photoshop 7ME, InDesign 2ME, GoLive 6 , Acrobat 5ME. ממוצרי הדגל של קרטסופט לתחום העסקי:, Acrobat Capture 3, Acrobat 5ME ליגטורה לאקרובט, DocsArch ו-Secure Attachment
קרט ישראל היא מהחברות המובילות בישראל בתחומי הצילום, המיכון המשרדי, החומרה והתוכנה.

תאריך:  18/01/2004   |   עודכן:  18/01/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il