חברת
בזק בינלאומי מעמיקה את נוכחותה בתחום הגנת הסייבר ללקוחות הפרטיים בישראל ומודיעה (יום ד', 28.9.16) על השקת מוקד הגנת סייבר ייעודי שייתן מענה, ייעוץ מקצועי ותמיכה ללא עלות ולכלל ציבור הלקוחות בנושאים הנוגעים לאבטחת המחשב הביתי (הימנעות מפריצות ממוחשבות) והגלישה הבטוחה ברשת האינטרנט. מדובר במוקד ראשון מסוגו, שיעניק החל מהיום שירות, ליווי ותמיכה מקצועית פעילה למגזר הפרטי.
בזק בינלאומי גייסה לטובת המוקד החדש מומחים אשר הוכשרו בשבועות האחרונים מיוחד לצורך כך. מוקד הגנת הסייבר יפעל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-20:00. המוקד ייתן מענה בשפות: עברית, רוסית, אנגלית וערבית ומספרו (שיחת חינם) - 1800-014-040.
ייחודו הגדול של המוקד ולראשונה בישראל בעובדת היותו לא רק מתמקד במתן מידע מקצועי כי אם יספק גם סיוע אפקטיבי וליווי לפונים בשלל נושאים הקשורים לעולמות הסייבר.
אודי עטר, סמנכ"ל לקוחות פרטיים בבזק בינלאומי: "נושאים הנוגעים להונאות ולהתחזות ברשת
ולגניבת זהויות, מידע ופרטים אישיים ועוד מעסיקים יותר ויותר לקוחות, בפרט לאור העלייה המתמדת בשימוש בשירותי האינטרנט והרחבת הפעולות הצרכניות והפיננסיות שאנו מבצעים באמצעות האינטרנט. בשנה האחרונה אנו חווים עלייה של כ-400% בפניות לקוחות למוקדי החברה הנוגעות לנושאים אלו. השקת מוקד הגנת הסייבר ללקוחות הפרטיים, היחיד מסוגו בישראל, היא חלק מההבנה שלנו בבזק בינלאומי כי יש לתת מענה כולל ללקוחות בנושא מהותי זה וכי הגנת הסייבר הופכת להיות חלק בלתי נפרד מחוויית הגלישה ברשת האינטרנט".