קרוקר תשקיע כ-1.8 מיליון דולר בפרסום במדיה בארץ ב-2004 ובמקביל תפעל להרחבת פעילותה בשווקים הבינלאומיים
רו"ח שלומי טבת מונה לתפקיד סמנכ"ל הכספים של רשת האופנה קרוקר.
רשת האופנה קרוקר, המשווקת את מוצריה ב-17 סניפים בפריסה ארצית ובארבעה סניפים נוספים בחו"ל, תשקיע כ-1.8 מיליון דולר בפרסום במדיה במהלך 2004. בנוסף, תפתח קרוקר 5 חנויות חדשות ב-2004, כשהראשונה שבהן תיפתח בסוף החודש בקניון בת-ים.
במסגרת הרחבת הפעילות מינתה קרוקר את רואה החשבון שלומי טבת לתפקיד סמנכ"ל הכספים של הרשת. טבת (35), שימש קודם לכן כסמנכ"ל כספים בחברת מתאים לי. במסגרת תפקידו החדש ינהל טבת את פעילות הכספים של קרוקר וייצג את החברה במו"מ להרחבת פעילותה בארץ ובחו"ל, בנוסף לסניפים הפועלים כיום בצרפת, מלטה, רומניה והונג-קונג. כל זאת, במטרה להפוך את קרוקר למותג אופנה מוביל גם בזירה הבינלאומית.
אתי לוי, מנכ"ל ובעלים אופנת קרוקר: "רשת קרוקר הציבה לעצמה מטרה להפוך לחברת אופנה מובילה גם בזירה הבינלאומית. מינויו של טבת לסמנכ"ל הכספים יסייע בהרחבת הפעילות הבינלאומית לכניסה לשווקים חדשים שטרם היינו בהם. בשוק המקומי מתכננת קרוקר להגדיל בצורה ניכרת את השקעתה בפרסום במדיה ותשקיע לצורך כך כ-1.8 מיליון דולר".
חברת "קרוקר" עוסקת מזה כ-15 שנה בעיצוב ושיווק אופנה לצעירים וצעירות, ומוצריה מיוצרים אצל מיטב היצרנים בחו"ל. המוצרים הינם באיכות וברמה מן הגבוהים בעולם וללא פשרות. הבדים מגיעים ממיטב היצרנים ביפן ואיטליה. הכביסות בבדי הג'ינס מבוצעים במכבסה באיטליה שנחשבת לטובה מסוגה בעולם.
רשת קרוקר, בבעלות אתי ודוד לוי, פועלת על-פי קונספט המבוסס על מקוריות, איכות, יופי, אופנה, חדשנות ורעננות.