X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת תים
▪  ▪  ▪

נוהלי אבטחה חדשים במשרד הפנים
תים הטמיעה במשרד הפנים מערכת SMS 2003 עם עדכוני אבטחה חדשים.
חברת תים מחשבים ומערכות, סיימה בהצלחה שדרוג מערכת SMS 2 ל - SMS 2003 System Management Server במשרד הפנים. השרת החדש ישמש כ - 750 משתמשי קצה ב-15 אתרים בכל רחבי הארץ. חברת תים הנה אחת מחברות האינטגרציה המובילות בישראל בתחומי המחשוב, וספקית בולטת של פתרונות תוכנה, מערכות מחשב, תקשורת ואבטחת מידע.
שרת 2003 SMS של מיקרוסופט מסייע לאנשי ה-IT לשפר את השירות ולקצר את הזמן הדרוש לפתרון התקלה וזאת באמצעות כלים קלים לתפעול המאפשרים לבצע בקרה ושליטה על תחנות העובדים והשרתים, הפצת תוכנות חדשות וניתורם. במידה ומתגלות פרצות במערכת ונוצר צורך בעדכונים מהירים של המחשבים, משמש ה-SMS גם כמפיץ עדכונים לתחנות העבודה, עבור כל מוצרי מיקרוסופט במשרד הפנים. ליישום הפתרון הוכנס לשימוש גם שרת Sus של מיקרוסופט.
בנוסף מאפשר השרת, ניהול שינויים ותצורה חסכוני ומדרגי, עבור שולחנות עבודה ושרתים מבוססי Microsoft של Windows השרת מבוסס על פרוטוקולי ניהול בתקן התעשייה ותואם לכלי ניהול משלימים של חברת מיקרוסופט ושל חברות אחרות.
אחת מתכונותיו הבולטות של 2003 SMS הוא מודל האבטחה החדש שלו. מודל אבטחה זה נועד לפשט את ניהול המוצר החדש ולספק רמה גבוהה יותר של אבטחת מידע ברשתות נסמכות Trusted Domains. הטמעת השרת החדש של מיקרוסופט SMS 2003 נעשתה במסגרת תוכנית RDP (Rapid Deployment Program להטמעת מוצרים חדשים של מיקרוסופט לפני השקתם.
אורן כהן, מנהל פרויקטים בקבוצת שירותי מומחה של תים: "בשנים האחרונות ניתן להצביע על דרישת ארגונים ליכולת שליטה, הפצת תכנה ,בקרה וניהול ציוד המחשוב וביצוע מהיר של עדכוני תיקונים למערכות ההפעלה. דרישה זו הולכת וגוברת במקביל לחדירת הטכנולוגיות לליבת הארגונים. פרויקט זה בא כמענה לדרישת הארגון ליכולות הללו".
קבוצת תים, מקבוצות המחשוב הגדולות בארץ, נסחרת בבורסת תל-אביב משנת 1983. בקבוצה למעלה מ-1,400 עובדים, כשמחזור השנתי שלה עומד על כ-160 מיליון דולר. חברת תים מחשבים ומערכות, פעילה בכל מגזרי המשק הישראלי ובכל תחומי המחשוב, ומתמחה במתן פתרונות מקיפים ללקוחותיה השונים, בכללם מערכות אחסון וגיבוי, זמינות מידע ו- DRP, מערכות Unix SUN, שרתי אינטל (Compaq, HP), התמחות בפרוייקטים בסביבת מיקרוסופט, תקשורת (Nortel, Cisco, Cabletron), אבטחת מידע (CheckPoint, Symantec, Veritas, NAI). בנוסף, מתמחה חברת תים במיקור חוץ (Outsourcing), המבוסס על תחומי הפעילות המוזכרים, ניהול פרויקטים, אינטגרציה ובפיתוח תוכנה ופרויקטים באמצעות בית התוכנה תים סופט.

תאריך:  25/01/2004   |   עודכן:  25/01/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il