X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מטה גרופ
▪  ▪  ▪

מטה גרופ: חברות תוכנה משנות מודלים עסקיים כדי למשוך עסקים קטנים ובינוניים.
חברת המחקר מטה גרופ צופה המשך מאמצים של יצרני תוכנה בשווקי תכנון משאבים ארגוניים (ERP), ניהול שרשרת אספקה (SCM) ותשתיות, כדי למשוך לקוחות עסקיים קטנים ובינוניים
(SMB). זאת על-ידי שינוי הטכנולוגיה שלהם, קווי מוצר, שיטות מכירה, ומודלי תמחור בשנים 2005-2004.
"יצרני תוכנה ממשיכים לשנות ולשפר את המוצרים שהם מציעים ללקוחות SMB - לצד אסטרטגיות השיווק, מכירות ופיתוח מוצר שלהם - כדי לענות טוב יותר לסגנונות הקנייה של SMB", אמר קרל להמן, סגן נשיא שירותי מחקר טכנולוגיה במטה גרופ. "עם השינוי במודלים העסקיים ובאסטרטגיות המכירה של היצרנים, יצטרכו גופי SMB לשפר את מיומנויות המו"מ שלהם".
לפי מטה גרופ, נדרשת התאמה בכישורי מו"מ עם הכרת נקודות תורפה של היצרנים לצורך השגת העסקאות הטובות ביותר מהם ברכישה מלאה או חלקית של תוכנה, שירותים ותמיכה.
מטה גרופ אומרת כי רוכשי SMB רבים מתמקדים בתפקודיות התוכנה, במקום להתייחס לעלויות שירותי ההטמעה או התמיכה הכרוכות בפרויקט IT.
"לדוגמא, יצרנים מנסים לעתים קרובות לבסס מחיר חוזי תחזוקה לקוני SMB על מחיר המחירון של רשיונות תוכנה (בדרך כלל 22-20 אחוז)", אמר להמן. "חשוב שהלקוחות ינהלו מו"מ על הסכמי תחזוקה מבוססים על מחירי מכירה, או שיחתמו חוזי תמיכה עם ספקי צד-ג'".
מטה גרופ אומרת כי ניתן להוריד את מחיר התחזוקה אף מתחת ל- 18 אחוז, או לדרוש לכלול בחוזה דברים כמו תמיכה (איתור תקלות, Helpdesk, ניהול תיקוני תוכנה - Patches) ומהדורות עתידיות של התוכנה.
מטה גרופ ישראל תקיים את הכנס השנתי שלה בו תציג את מפת שוק המחשוב הישראלי.
כנס מטה גרופ השנתי, הנערך זו השנה האחד עשר ברציפות, יתקיים בתאריכים 9-10 במרץ 2004, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. בכנס יוצגו סקירות מקיפות ומפורטות של השוק המקומי בנושאים מגוונים וכן ניתוח מגמות קיימות וצפויות בשוק. הכנס מיועד למנהלי מערכות מידע בארגונים, מנהלי כספים ומנכ"לים.

תאריך:  05/02/2004   |   עודכן:  05/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il