חברת נ.ט.ל.י מדווחת - בחודשים דצמבר ינואר היו 10,000 פניות לקבלת ביקורי בית של רופא בעקבות מחלות חורף.
על-פי נתוני נ.ט.ל.י מדובר בעליה של למעלה מ-30 אחוז לעומת שאר השנה.
מתוצאות החורף הגשום: חברת נ.ט.ל.י שירותי רפואה דחופה מדווחת, כי בחודשים דצמבר ינואר קיבלה החברה 10,000 פניות לקבלת שירותי ביקור רופא. על-פי הנתונים 68 אחוז מהפניות היו בעקבות מחלות החורף (הצטננות, שפעת וכו') ו-32 אחוז היו של חולים כרוניים אחרים שהחורף מחמיר את מחלתם.
מנתוני נ.ט.ל.י עולה כי מדובר בעלייה של למעלה מ-30% בפניות למוקד החירום על-מנת להזמין שירותי ביקור רופא הביתה לעומת שאר חודשי השנה.
לשם השוואה בחודשים יולי אוגוסט עומד ממוצע הפניות לקבלת שירותי ביקור רופא על כ-2,800 פניות בחודש. בנ.ט.ל.י מייחסים את העלייה לחורף הקשה העובר על ישראל ולעליה בתחלואה בשפעת.
מנהל מוקד החירום בנ.ט.ל.י, אלי אורן, מסביר: "מרבית מנויי נ.ט.ל.י הם אנשים מהאוכלוסייה הבוגרת והעלייה בכמות ההצטננויות ומחלות השפעת ניכרת בהם באופן משמעותי. אנו מקפידים לשמור על כוננות גבוהה גם להמשך החורף כדי לענות על צרכי המנויים". ביקורי הרופא הן שירות שהולך ותופס תאוצה בקרב האוכלוסייה ובנ.ט.ל.י מאמינים כי בחודשי החורף שעוד לפנינו תמשיך המגמה.
לאחרונה רכשה חברת נ.ט.ל.י את פעילותה של חברת "רופאים בתפקיד", המתמחה במתן שירותי ביקור רופא. היקף העסקה היה כמיליון שקל, ובכך השלימה נ.ט.ל.י את בניית מערך הרופאים לביקורי הבית בפריסה ארצית. בכל מקרה של בעיה רפואית, מאפשרת חברת נ.ט.ל.י ללקוחותיה להזמין רופא לבדיקה ביתית במשך כל שעות היממה.
נ.ט.ל.י שירות רפואה דחופה, מתמחה בתחום הקרדיולוגי, לחץ דם וסכרת, לחברה 45,000 לקוחות פרטיים להם היא מספקת שירותי רפואה דחופה 24 שעות ביממה, הכוללים גם ביקור רופא בבית המנוי ניידות טיפול נמרץ ומוקד חירום המאויש על-ידי רופאים, פרמדיקים וחובשים המאפשר אבחון מרחוק באמצעות הטלפון בעזרת מכשור טכנולוגי מתקדם ומתן פתרון מיידי למנוי.
בנוסף, לנ.ט.ל.י 3,000 לקוחות מוסדיים, בהם משרדי הממשלה, הכנסת, שירות בתי הסוהר ובתי המשפט. לחברה שיתוף פעולה קבוע עם מד"א.