X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
פרוקטר אנד גמבל
▪  ▪  ▪

פרוקטר אנד גמבל בפעילות שיווקית רחבה, ענפה וייחודית לקראת יום האם באמצעות Tide:
בפעילות קד"מ: תחלק Tide כ-60 אלף פרחים לאמהות בגני ילדים
סך ההשקעה: 2.5 מליון ש"ח
Tide, מותג הכביסה הנמכר ביותר בארה"ב ובעולם, יוצא בפעילות שיווקית ייחודית וממוקדת לקראת יום האם, שיחול השנה ב-22.2.04, בהיקף השקעה של 2.5 מליון שקל.
לראשונה, בשוק הכביסה, תתמקד הפעילות בערכים אמוציונלים, בלבד, בלי שום אזכור לטכנולוגיה או איכויות ואף בלי רמז למהות המוצר. פעילות זו שונה ויוצאת דופן בשוק אבקות הכביסה, המתאפיין בד"כ בשפה טכנולוגית- מדעית קרה ואשר ייחשף לראשונה לפעילות שכולה נתינה למשפחה.
עיקר הפעילות תתמקד בפעילות קד"מ רחבת היקף בפריסה ארצית, בה יחולקו כ-60 אלף פרחים, לילדים במאות גנים, בכל רחבי הארץ, אותם הם יעניקו לאמותיהם, כאות אהבה לקראת יום האם. בנוסף יקבלו הילדים, כרטיסי ברכה אותם יצבעו ויעניקו לאמא.
בנוסף, דיילות של טייד יפעלו גם ברשתות השיווק ויחלקו לקונים ורד לבן.
אורן וימן, מנהל מותג TIDE בפרוקטר אנד גמבל מציין: "כי מותג TIDE מייצג בכל המדינות, סמל לאהבת אם ודאגה לצורכי המשפחה. בניגוד לאופי השפה התקשורתית המקובלת בשוק הכביסה, שהיא בעלת אוריינטציה מכירתית, הפעילות של Tide, מעבירה אך ורק את מסר ההערכה והבעת האהבה של הילדים לאימותיהם על השקעתן לאורך כל השנה, ללא כל גוון צרכני או מכירתי.

תאריך:  17/02/2004   |   עודכן:  17/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il