X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אורקל
▪  ▪  ▪

Oracle יוצאת בקמפיין עולמי חדש למיצוב שרת בסיסי הנתונים בהיקף של 30 מליון דולר !
Oracle ישראל תעלה את הקמפיין בארץ בימים אלה בהיקף מדווח
של 200 אלף דולר !
חברת Oracle (NASDAQ:ORCL) חברת התוכנה הארגונית הגדולה בעולם, יוצאת בקמפיין פרסום עולמי בהיקף של 30 מיליון דולר. הקמפיין יושק בשבוע הקרוב בלמעלה מ- 100 מדינות כולל בישראל ויתמקד במיצוב יישומי Oracle בהשוואה למתחרותיה: יבמ ומיקרוסופט.
לארי אליסון, מנכ"ל ונשיא Oracle הכריז על קמפיין Unbreakable במסיבת עיתונאים שהתקיימה בשבוע שעבר בקומדקס 2001 בלאס וגאס, תערוכת המחשוב הגדולה בעולם. אליסון אמר שקמפיין Unbreakable הוא הקמפיין הראשון מאז ומעולם של חברת תוכנה שמבטיח באופן ברור שאיכות המוצר וביצועיו הם ללא פשרות. הלקוח מקבל הבטחה שהתוכנה היא Unbreakable - "בלתי ניתנת לשבירה ולפריצה" עם 14 אישורים של תקני אבטחה. הקמפיין יתקיים במספר שלבים, כאשר הוא חושף בהדרגה את עדיפותה של טכנולוגיית Oracle על פני מתחרותיה.
Oracle ישראל, חברת הבת של חברת התוכנה הארגונית הגדולה בעולם, משתלבת בקמפיין שיחל בארץ בימים אלה בהשקעה מדווחת של 200,000 דולר בפרסום. בארץ הקמפיין יעלה בעיתונות עסקית, עיתונות מקצועית ושילוט חוצות אלקטרוני באמצעות משרד אדלר-חומסקי-ורשבסקי. כמו כן יערכו אירועי קידום מכירות, כנסים וסמינרים מקצועיים.
מנהל אגף השיווק של Oracle ישראל, אילן שפיגלמן, מסר כי החברה בישראל רואה חשיבות רבה בהשתלבותה בקמפיין בינלאומי זה, המתמקד במיתוג שרת בסיסי הנתונים של Oracle כשרת בסיסי הנתונים הבטוחים והחסינים ביותר בעולם תחת הסלוגן Unbreakable" Oracle Database Clusters" - "לא ניתנים לפריצה ולשבירה".
הקמפיין פונה למקבלי החלטות בכל ארגון וחברה במשק הישראלי ולאנשי הטכנולוגיה, לרבות ענפי הביטחון, הקמעונאות, הטלקום, התעשייה, הפיננסים וחברות בצמיחה.
כן הוסיף שפיגלמן, כי האסטרטגיה הפרסומית של משרד הפרסום הבינלאומי Gray International שהפיק את הקמפיין הבינלאומי, היא ההבטחה שרק תשתית מסדי הנתונים של Oracle מספקת הגנה מלאה לארגון מפני נסיונות חדירה ונפילות של שרתי בסיסי הנתונים ומאפשרת לארגונים לעבוד בבטחה, ברציפות וללא חשש, גם בעיתות משבר וסיכון.
“Unbreakable " ("לא ניתן לפריצה ולשבירה") ,מילות המפתח המופיעות בכל כותרות המודעות, מדגישות את חוסנו של שרת בסיסי הנתונים החדש של Oracle המאפשר לבצע כל פעילות, מכל מקום בניהול ותפעול החברה. שפיגלמן ציין כי שרתי מסדי הנתונים של Oracle תוכננו כך שבשום מקרה אינם פגיעים לתקלות ונזקים מכוונים או בלתי מכוונים ובנוסף, הם בעלי 14 תקני בטיחות בינלאומיים מוכחים (לעומת שרת SQL Server של מיקרוסופט שהינו בעל תקן אחד בלבד ושרת 2DB של IBM שלו אין תקן כלל). הקמפיין מעודד את הארגונים והחברות להתבסס על שרתי אשכולות הנתונים של Oracle לכל פעילות ומטרה
אורקל
Oracle היא חברת התוכנה הארגונית הגדולה בעולם, עם הכנסה שנתית של למעלה מ- 10.7 מיליארד דולר בשנת הכספים 2001. Oracle מספקת את מסדי הנתונים, הכלים ומוצרי היישומים שלה, יחד עם שירותי ייעוץ, הדרכה ותמיכה, ביותר מ- 168 מדינות ברחבי העולם, לרבות על-ידי חברת הבת - Oracle ישראל. לפרטים נוספים, בקרו באתר Oracle בכתובת: www.oracle.com.
Oracle ישראל הוקמה לפני חמש שנים ועוסקת בשיווק, מכירה, תמיכה, יישום והדרכת מערכות, בסיסי נתונים, ERP ו- CRM, Business Intelligence, מחסני נתונים, כלי פיתוח, אינטרנט ואינטרהנט, מסחר אלקטרוני, מערכות e-business ועוד. במהלך שנות פעילותה בישראל הרחיבה Oracle את מעגל לקוחותיה בלמעלה מ- 1,200 חברות. מספר המפתחים בטכנולוגיות Oracle נמצא במגמת עלייה ומונה בישראל למעלה מ- 10,000 איש. Oracle השיגה את הבכורה בשוק ה- ERP בישראל, היא ממשיכה להוביל את שוק בסיסי הנתונים בכלל ובסביבת NT בפרט. מספר שותפיה העסקיים עומד כיום על למעלה מ- 400 חברות ומספר עובדיה עומד על כ- 170 עובדים.

תאריך:  21/11/2001   |   עודכן:  21/11/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il