מפגש פורום מנכ"לי ההיי-טק במי"ל: כיצד לשווק את ההיי-טק הישראלי בשוק הבינ"ל?
הדיון יעסוק באתגרי השיווק של טכנולוגיות ישראליות בחו"ל ובדרכים להתגבר על "הנכות השיווקית" של ההיי-טק הישראלי.
תחת הכותרת "כיצד לשווק בהצלחה את מוצרי ההיי-טק הישראליים בשוק הבינ"ל" יקיים פורום מנכ"לי ההיי-טק במי"ל (המרכז הישראלי לניהול) מפגש על אתגרי השיווק של הטכנולוגיות הישראליות בשווקים הבינלאומיים. מפגש הפורום, המאגד מנכ"לים ובכירים בתעשיית ההיי-טק, יתקיים ביום א', 29.02.2004, בכפר-המכביה ברמת-גן, בין השעות 15:30 - 19:30
שלמה גרדמן, יו"ר הפורום, הצביע על חשיבות הדיון ואמר, כי חברות ההיי-טק הישראליות מצטיינות בפיתוחים טכנולוגיים, אולם מצויינות זו לא נתמכת תמיד במערך שיווק מתאים החיוני להצלחתן בשוק העולמי.
לדברי גרדמן, המשמש כמנכ"ל חברת 'מונטריי דיזיין סיסטמס ישראל', המפגש ייוחד לדיון באתגרי השיווק של טכנולוגיות ישראליות והתמודדות עם שיווק שונה לשווקים שונים ברחבי העולם.
בין הסוגיות שיעלו לדיון במפגש הפורום: כיצד להתחרות בשווקי העולם ולנצח, מה חשוב יותר - טכנולוגיה מובילה, או מערך שיווק משומן, וכיצד להתגבר על "הנכות השיווקית" של ההיי-טק הישראלי. בסיום המפגש יתקיים רב-שיח, תחת הכותרת מהו השוק המועדף להיי-טק הישראלי, בהשתתפות מנכ"לים של חברות טכנולוגיה.
על משתתפי המפגש נמנים: דב מורן - מנכ"ל M-Systems הזוכה בפרס יזם השנה של ארנסט אנד יאנג, יואל גת - מייסד ומנכ"ל לשעבר של חב' גילת לווינים, שי שילר - שותף בקרן קונקורד ולשעבר מנכ"ל אמבלייז וסמנכ"ל בקומברס, ד"ר דניאל איזנברג - מנכ"ל Triangle ורועי רמתי - מנכ"ל קבוצת פנטין.