X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קבוצת עלבד
▪  ▪  ▪

קבוצת עלבד בחרה בקבוצת מלם ליישום פרויקט ERP של חברת SAP‏
ההיקף הכולל של הפרוייקט מוערך בלמעלה ממיליון דולר
קבוצת עלבד, חברה בינלאומית ישראלית מהמובילות בעולם ביצור ושיווק מטליות לחות, בחרה במלם טכנולוגיות מידע מקבוצת מלם, בשיתוף עם חברת נס, ליישם מערכת ERP‏ של חברת SAP‏.
באירוע ההשקה החגיגי, שנערך ב - 22.2.04, בהשתתפות צוותי עלבד, צוותי היישום ובכירי מלם ונס, ציין מנכ"ל עלבד, אמנון ברודי, כי ההחלטה לעבור למערכת ארגונית כוללת נבעה מכמה גורמים, ביניהם הרצון להתאים את המערכות לצרכים הנוכחיים ולתמוך במדיניות הגידול של עלבד בשווקים הבינלאומיים, הרצון ליצור אינטגרציה, לייעל את תהליכי העבודה והבקרה, וכמובן לשפר את רמת השירות ללקוחות התאגיד.
אהובה פיינמסר, מנכ"לית מלם טכנולוגיות מידע, ציינה כי היקף הפרויקט, על כל שלביו, מוערך בלמעלה ממיליון דולר, וכי קבוצת מלם תספק לתאגיד עלבד פתרון כולל, ובכלל זאת תשדרג את תשתיות הלקוח ותתאימן לדרישות היישום.
אמנון ברודי, מנכ"ל עלבד הוסיף כי: "הנהלת עלבד החליטה לבחור את תכנת ה-ERP מבית SAP שהיא הגדולה והמובילה בעולם ומבחינת עלבד מקטינה את הסיכון, SAP זה המיקרוסופט של ה- ERP. המערכת אמורה לשדרג את עלבד בהיבט הניהולי ולמצב אותה על-פי סטנדרטים בינלאומיים".
בשלב א', המתוכנן להסתיים לקראת סוף השנה, ייושמו תהליכים בתחום הכספים, הלוגיסטיקה, הרכש, השיווק וההפצה בשלשת מפעלי החברה : עלבד ישראל, FHW‏ בגרמניה והמפעל החדש המוקם בימים אלו בארה"ב - AFG WIPES‏. בשלב ב', יורחב היישום לתחומים נוספים.
מחלקת ה - SAP‏ במלם טכנולוגיות מידע מקבוצת מלם, בניהולו של איציק ג'ני, הוקמה לפני כשנה וחצי והיא מונה כיום למעלה מ - 20 מיישמים מיומנים. בין לקוחות SAP‏ בקבוצת מלם: קבוצת הארגז, הגיחון והתעשיה האוירית.
קבוצת מלם, בית מערכות מהגדולים והמובילים בישראל, מספקת מגוון פתרונות תקשוב מקצה לקצה בתחום טכנולוגיות המידע למאות לקוחות ואלפי משתמשים בכל מגזרי המשק, תוך עמידה בתקני איכות שירות ומקצועיות בינלאומיים. הפתרונות המשולבים הייחודיים של מלם מיושמים על כל סוגי פלטפורמות החומרה, התוכנה בסיסי הנתונים והתקשורת.
קבוצת מלם, חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א, מונה 6 חברות ומעל ל-900 מומחים במגוון מקצועות טכנולוגיות המידע הפרוסים באתרי החברה בכל רחבי הארץ. קבוצת מלם מציעה ללקוחותיה ONE STOP SHOP, תוך ניצול היתרון לגודל והיתרונות היחסיים של כל חברה בקבוצה, למתן ערך מוסף גבוה ביותר ללקוח כמרכיב עיקרי בהגשמת יעדיו העסקיים.
כל אחת מהחברות בקבוצת מלם מתמחה בתחומים ייחודים ששילובם כפתרון אינטגרטיבי נותן את הערך המוסף הגבוה ביותר ללקוח.
חברת עלבד ממשק "משואות יצחק" מתמחה בייצור בדים לא ארוגים ומטליות לחות לשימושים מגוונים כגון תינוקות, ניקיון, קוסמטיקה והגיינה למשפחה.
החברה רכשה בשנת 2002 את חב' F.H.W שבגרמניה והשנה מקימה מפעל חדיש ומודרני בצפון קרולינה שבארה"ב בהשקעה של קרוב ל- 20 מיליון דולר. המפעל צפוי להתחיל לייצר בספטמבר וזו גם הסיבה שדחקה בעלבד להיכנס למערכת ERP חדשה.
חברת עלבד משווקת את מוצריה בעיקר לשוק ה"פרייבט ליבל" ולחברות בינלאומיות תחת מותגיהן. חברת עלבד הינה בין שלושת החברות המובילות בעולם בתחום זה. החברה סיימה את 2003 עם מחזור כספי של 110 מיליון דולר.

תאריך:  25/02/2004   |   עודכן:  25/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il