שי ברק, מנכ"ל אילנות דיסקונט, הודיע היום כי החברה חתמה חוזה עם פיני גרשון, מאמן קבוצת מכבי-עלית תל-אביב בכדורסל, להובלת הקמפיין הפרסומי החדש של החברה לשנת 2004 הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום צרפתי שטרנשוס זמיר EURO RSCG תחת הסיסמא: "אילנות דיסקונט - הכסף שלך יכול יותר!"
בבימויו של שחר סגל.
היקף הקמפיין כ - 600,000 דולר.
הקמפיין יעלה במהלך חודש מרץ ויכלול סרט פרסומת בערוצים 2 ו-10, קמפיין עיתונות רחב היקף ואינטרנט.
לדברי שי ברק "זאת הפעם הראשונה שפיני גרשון משתתף בקמפיין פרסומת. הערכים אותם אנו רוצים להעביר בקמפיין זה הם ערכים של מצוינות, תחרותיות, מקצוענות, הצלחה ואמינות, ערכים אשר מצאנו בפיני גרשון כמאמן הכדורסל המוביל בישראל".
ברק הוסיף כי בהקבלה בין עולם הספורט והכדורסל לבין עולם קרנות הנאמנות זיהינו קווים משיקים רבים: שניהם מצריכים מקצוענות, תגובה מהירה, שאיפה לתוצאות גבוהות, עבודת צוות,יכולת הסתגלות למצבים ועוד.
מסקר שערכה חברת אילנות דיסקונט באמצעות מכון "הגל החדש" בקרב 1000 נדגמים בגילאי 18+ עולה כי 70% מהנשאלים מכירים את פיני גרשון. מתוכם כ - 78% מהנשאלים מאוד מעריכים אותו. כאשר נשאלו לגבי תכונות המאפיינות את גרשון עלה כי 90% תופסים אותו כאדם השואף למצוינות, 90.5% חושבים שגרשון הוא אדם מצליח, 74.4% ענו כי גרשון הוא אדם שמדבר בגובה העניים, ו-78.5% ענו שגרשון אדם אמין.
על סרט הפרסומת
הקמפיין צולם בהיכל נוקיה ביד אליהו. בסרטי הפרסומת פיני גרשון מדבר על הדמיון בין החיים לבין הכדורסל, וממריץ את הכסף שלנו לעבוד קשה, באמצעות מומחים, שמטרתם לחשוב קדימה ולשאוף גבוה כדי להגיע לתוצאות והכל בעזרת חוש ההומור המיוחד של פיני. לצידו של פיני מופיעים ניצבים נוספים בתפקידי שחקני כדורסל, אוהדים וכו'.
משרד פרסום: צרפתי שטרנשוס זמיר
מנהל קריאייטיב - רנן כרמל
קריאייטיב פלנינג - אימי עירון
קופירייטר - גילי ויינטרוב
ארט דירקטורים - שגיא יהוד ואביטל מרקס
מנהלת לקוחות - טל בלומברג
תקציבאית - מיכל בייניש
מנהלת פלנינג - נעה שלח
פלנרית - חנה דוידוביץ'
מפיקת משרד - רוית עובדיה
במאי - שחר סגל
חברת הפקה - p.o.v
צילום סטילס - גדי דגון
אילנות דיסקונט מנהלת נכון לסוף ינואר 2004 54 קרנות בסך כספי של 11.2 מיליארד ש"ח ומחזיקה בנתח שוק של 12.4 % מהענף.