X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נירלט
▪  ▪  ▪

חברת "נירלט" יוצאת בקמפיין פסח - משיקה סדרה חדשנית "צבעי עיצוב".
עלות הקמפיין 2 מיליון שקל.
חברת הצבעים "נירלט", המובילה את תחום הצביעה הדקורטיבית ועומדת בישראל, עולה בסוף השבוע הקרוב בקמפיין פרסום-לקראת עונת השיא פסח 2004, במסגרתו תשיק קו מוצרים מיוחדים לעיצוב בצבע.
הקמפיין תחת הכותרת: "נירלט מי שצובע יודע" יכלול קטלוג גוונים 2004, בו ישומיים מדהימים של צבע באווירת תמונות מחיי המשפחה, מודעות בעיתונות ארצית ומקצועית, שילוט בנקודות המכירה, קטלוגים מרהיבים ועוד.
לקראת פסח פיתחה נירלט סדרת מוצרים חדשה שנקראת "צבעי עיצוב" ובה טכניקות חדשות, פשוטות ומרהיבות לעיצוב בצבע לכל חלקי הבית. ייחודו של קו המוצרים החדש מתבטא באפקטים הויזואלים המתקבלים מהשימוש בהם, בפשטות השימוש ובעובדה שהחומרים ידידותיים לסביבה.
WASH עננים ו-WASH כוכבים. סדרה זו תשמש פלטפורמה לפיתוח מוצרים חדשים ומתוחכמים לשימוש ביתי.
לדברי אלדד בן משה, מנכ"ל קבוצת אוניברקול- נירלט, שוק הצבע בישראל ביצע בשנתיים האחרונות מהפך הן בהצגת הצבע כאלמנט עיצובי מוביל, עוד משלב תכנון הבית ועד לשימוש בתדירות גבוהה מבעבר במגורים. נירלט עוסקת בשנים האחרונות בפיתוח טכניקות חדשות שהפכו את הצביעה לחוויה אומנותית ומקור ליצירה וחדשנות ואת נירלט למובילה בתחום זה, כאשר טכניקות אלה הוצגו בשנה האחרונה בתערוכה ייחודית ששילבה אמנים ומעצבים מהשורה הראשונה.
שוק הצבע בישראל מגלגל כ-700 מיליון ש"ח בשנה. שוק הצבע הדקורטיבי כ- 500 מיליון ש"ח בשנה, כאשר שוק הצבע הדקורטיבי נמצא במגמת עלייה חודר יותר ויותר לשוק הפרטי, ולשימושם של מעצבים ואדריכלים בכלח חלקי הבית.
קבוצת אוניברקול נחשבת לחברת הצבעים החדשנית והצומחת בשוק הצביעה הדקורטיבית בישראל, עם נתח שוק של כ-30% משוק הצביעה הדקורטיבית.
פסח נחשב לאחת משתי עונות השיא במכירות צבע בישראל עם גידול של כ-20%.
על הקמפיין אחראי משרד הפרסום 'בורדה שדה קפלן'.

תאריך:  03/03/2004   |   עודכן:  03/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il