סודה קלאב מחזקת את חשיפת המותג "בריטה":
תיתן חסות לפינת מזג האוויר בחדשות ערוץ 2 למשך חודש בהשקעה של 250,000 ש"ח.
השקופית של בריטה תופיע הן בחדשות הבוקר והן בחדשות הערב בימי השידור של טלעד - ראשון ורביעי.
חברת "סודה קלאב" המשווקת הבלעדית של מוצרי "בריטה" בישראל, יוצאת במהלך אסטרטגי לקראת עונת הקיץ ומחזקת את המותג "בריטה" על ידי מתן חסות לפינת תחזית מזג האוויר של חדשות ערוץ 2.
השקופית של בריטה תלווה את פינת התחזית הן בחדשות הבוקר והן בחדשות הערב בימי ראשון ורביעי - ימי השידור של הזכיינית טלעד למשך חודש בהשקעה כספית של 250,000 ש"ח.
השקופית של בריטה מדגישה את הסיסמא - "בריטה - תחשוב צלול", שממשיכה את הקמפיין שליווה את המיצוב מחדש של המותג בשנה האחרונה כעדכני ואופנתי, תוך מתן דגש על יתרונות המוצר לעומת המתחרים ולקיחת יתרון צלילות המים כקונספט מוביל.
מנהלת מותג "בריטה" בחברת סודה קלאב רווית גולן מסרה כי: "ההחלטה למתן החסות שתביא לחשיפה אדירה של המותג, הינה מהלך אסטרטגי שנבע מהפוטנציאל האדיר הגלום בעונת האביב והקיץ הקרבות במדינה חמה כישראל בה נרשם גידול של 50% בצריכת המים בחודשים אפריל עד ספטמבר."
לדבריה: "עובדה זאת בנוסף לעליית מודעות הצרכנים לאיכות המים הנמצאת בגידול מתמיד ומודעותם הצרכנית לעוצמת המותג "בריטה" בתחום המים הצלולים יצרה קרקע שיווקית אמיתית לחיזוק המותג תוך הדגשת הערכים המוספים המותאמים לקהלי היעד".
עוד הוסיפה גולן כי: "יתרון צלילות המים נבחר כקונספט מוביל לשקופית ולקמפיין מאחר והוא יוצר קונוטציה של איכות, מחשבה צלולה, בהירות, ניקיון המתארים מצב פיזי ומנטלי והופכים לציר מחשבתי המקושר ליתרונות המותג.
לדבריה: "קהל צרכני בריטה כיום מתאפיין באקדמאים חילונים בני 35+ שהכנסתם גבוהה מהממוצע וצעירים וסטודנטים בגילאי 25 - 39 בעלי הכנסה ממוצעת ואורח חיים דינמי, ליברלי, אופנתי, בלייני, ספורטיבי, בריאותי ומודרני, בדיוק אותו קהל יעד הנחשף לפינת התחזית בחדשות ערוץ 2".