X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הצורפים
▪  ▪  ▪

לראשונה מאז הקמתה יוצאת חברת "הצורפים" בקמפיין טלוויזיה לפני חג הפסח
בנוסף יכלול הקמפיין פרסום רחב היקף בעיתונות ארצית הפקת קטלוג ופרסום מגזרי ממוקד.
היקף ההשקעה הכולל בקמפיין עומד על 2 מיליון ש"ח.
חברת "הצורפים" נערכת לקראת חג הפסח, ולראשונה ב - 52 שנות קיומה, יוצאת הרשת בקמפיין טלוויזיה מכירתי, במסגרתו יוצגו המוצרים המובילים לחג והמבצעים הרלוונטיים בהיקף השקעה של 2 מיליון ש"ח.
הקמפיין באמצעות פרסום זרמון גולדמן יכלול סרט פרסומת בערוץ 2 ובערוץ 10, בנוסף יכלול פרסום רחב היקף בעיתונות ארצית, במגזינים מובילים המתמקדים בלייף סטייל ובעיצוב, פעילות קד"מ בסניפים שתכלול מבצעים אטרקטיביים, הפקת קטלוג ושילוט מיוחד ובפרסום מגזרי ממוקד למגזר הדתי.
לדברי דורון מרדינגר מבעלי חברת "הצורפים": "ההחלטה לצאת השנה בקמפיין טלוויזיה נבעה מהמדיניות להבליט את רעיון ה"טוטל קונספט" של הצורפים ששמה דגש על תפיסת כלי האירוח כתכשיטי בית ועל עיצוב סדרות חדשות כמו סדרת הפורצלן בשילוב פלטינה הכוללות את כל מערכת האוכל באותה שפת אירוח, ומבליטות את הערך המוסף של רשת הצורפים בפתרונות לאירוח מושלם".
לדבריו: "החברה עברה תהליכים משמעותיים בשנה האחרונה כמו החלפת לוגו, עיצוב מחודש של אריזות, שדרוג החנויות, השקת סדרות של כלים בשיתוף עם מעצבים מאיטליה ועוד, שהצריכו חשיפה גדולה מבעבר".
עוד הוסיף מרדינגר כי: "העיתוי שנבחר להעלאת הקמפיין דווקא לקראת חג הפסח, מהווה עיתוי אסטרטגי ונובע מעלייה משמעותית של כ - 20% ברכישת כלי אוכל וכלים לאירוח לפני החג ובמהלכו, המהווה עבור רשת "הצורפים" הזדמנות להעניק ללקוחותיה הצצה לקולקציות השונות המעוצבות בסטנדרטים הגבוהים ביותר להם הם רגילים ואף לפנות לקהלי יעד חדשים".
הקמפיין יתמקד בקהל היעד של "הצורפים" ועל כן נבחרו בקפידה המגזינים המובילים שעוסקים בעיצוב, אופנה ולייף סטייל שעל קוראיהם נמנים אלה שנושא העיצוב, האירוח, היוקרה והסטייל קרובים לליבם, ובנוסף יתמקד הקמפיין במגזר הדתי המהווה כוח קנייה ניכר עבור מוצרי החברה.
לדברי מרדינגר: "בחרנו למקד את הקמפיין בקרב קהלי היעד של מוצרי "הצורפים" מאחר ומחקרי שוק וסקרים שעשינו בקרב קהלים אלה, העלו כי הנשאלים שהתחברו לערכי המותג - איכות, חדשנות, נצחיות, יוקרה ובינלאומיות, גילו מודעות גבוהה ליתרונות המוצרים כמו ערכם הגבוה שנשמר עם השנים, וראו בו את אותן פונקציות של תכשיט או רכוש יקר המהווים חלק מסגנון חיים".
על הקמפיין:
הקמפיין כולל שלושה סרטונים בני 10 שניות במסגרתם יוצגו המוצרים בתהליכים שונים כגון בקבוק ריק שמתמלא ביין, פמוטים שנדלקים ועוד, כאשר ברקע הקריין מספר על מבצעי החג של הרשת.
קרדיטים: מנהל קריאטיב - שי פיטובסקי, ארט - מיכל מנגוט, קופירייטר - זיו קורן, טלי קורח, סופרוויזר - קרן שכטר, הפקה - גל פדני, תקציבאית - עירית שטימלך.
בית הצורפים הוקם בשנת 1952, מונה 11 סניפים ונמצאת בבעלות משפחת מרדינגר. הרשת מגלגלת מחזור של כ - 100 מיליון שקל בשנה ומייצאת את מוצרי החברה לארה"ב ולאירופה.

תאריך:  15/03/2004   |   עודכן:  15/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il