X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Ultimus
▪  ▪  ▪

מערכת Ultimus קיצרה טיפול בבקשות לכרטיסי אשראי מ-15 יום ליומיים
חברת Ultimus, המספקת פתרונות לניהול תהליכים עסקיים (BPM) ומיוצגת בישראל על-ידי טיוב יועצי מערכות מקבוצת אמן מחשבים, מסרה כי בנק DenizBank הטורקי בחר בתוכנת Ultimus BPM על מנת לבצע אוטומציה של תהליכי כרטיסי האשראי שלו. למעלה מ-162 סניפים ואלפי משתמשים משרתים את לקוחות החברה במערכת החדשה על-מנת לנהל בקשות לכרטיסי אשראי.
לפני ישומו של Ultimus BPM, נאלצו פקידי הבנק שעבדו מול הלקוחות לבצע חלק גדול מהעבודה האדמיניסטרטיבית בצורה ידנית, כגון קישור לישומים בנקאיים שונים, הכנת עותקי מסמכים, ושליחת מסמכים למנהלים. התיעוד הפיזי המתין על שולחנות הפקידים במשך זמן רב, דבר שהאט את התגובה ללקוחות. הדבר התבטא בזמן רב שבוזבז ואובדן הכנסות לבנק.
סגנית נשיא הבנק, דאוורים רודופ, מסרה כי הבנק נזקק לדרך שתשפר את התהליכים הקשורים בבקשות לכרטיסי אשראי, על מנת לשפר את השירות ללקוח. "הטיפול בבקשה לכרטיס אשראי ארך למעלה מ-15 יום. עתה, באמצעות Ultimus, התקצר הטיפול ליומיים-שלושה ובמקרים דחופים לחמש דקות. הודות ל-Ultimus אנו יכולים להתמקד בפעילות העיסקית ולהקדיש יותר זמן ותשומת לב לצרכי הלקוחות" ולהגדיל את הכנסות החברה
Ultimus השתלבה בצורה שקופה במערכת ה-CRM הפנימית של הבנק, מערכות אירכוב המסמכים ובבסיסי הנתונים ההיסטוריים של כרטיסי האשראי. הדבר מאפשר לבנק הטורקי לבצע את כל הצעדים הקשורים בתהליכי בנקאות קמעונאית באמצעות מימשק משתמש אחד המבצע את כל התהליך.
כתוצאה מההצלחה של ישום Ultimus, מתכנן הבנק להעביר את כל תהליכי הליבה שלו לפלטפורמת Ultimus. תהליכים אלו כוללים אשראי של חברות, סוגים אחרים של אשראי קמעונאי (אשראי אישי, אשראי לרכב, אשראי לנדל"ן, בקשות לפנקסי צ'קים) וכן תהליכים משפטיים ותפעוליים.
Ultimus מאפשרת לארגונים ברחבי תבל להגביר את רווחיהם ע"י בניית מודלים, אוטומציה, ניהול ואופטימיזציה של כל תהליך עסקי. Ultimus פעילה ב-62 מדינות ויש לה למעלה מ-1,250 לקוחות כולל חברת הספנות קרניבל קרוז, Citizens Bank, מיקרוסופט, סוני וסימנס.
טיוב יועצי מערכות, מקבוצת אמן מחשבים, עוסקת בתחום ניהול תהליכים עסקיים (BPM). במסגרת זו עוסקת החברה, בין השאר,יעוץ, תכנון וישוום תהליכים עסקיים בארגונים וחברות, בתכנון תקציבים, בקרת עלויות, וליווי והקמה של מערכות מידע ארגוניות. טיוב מנוהלת ע"י ד"ר יוסי נטוביץ ואבי קורנגוט.
קבוצת אמן מחשבים מונה את החברות אמן מחשבים, SCP מערכות, נווה צוף, אמן-סייט, עדית טכנולוגיות מידע, טיוב יועצי מערכות, אמן-הונגריה, אמן-רומניה ואמן-פולין. הקבוצה מונה למעלה מ-300 עובדים.

תאריך:  15/03/2004   |   עודכן:  15/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il