X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בזק
▪  ▪  ▪

רז הייפרמן סמנכ"ל טכנולוגיות מידע בבזק - זכה בפרס מנהל מערכות מידע מצטיין.
רז הייפרמן זכה בפרס לשנת 2004 של לשכת מנתחי מערכות מידע בישראל, על מספר פרוייקטים גדולים כמו מערכת SAP ומערכת CRM.
במסגרת הכנס השנתי ה - 10 של לשכת מנתחי מערכות מידע בישראל, זכה רז הייפרמן, סמנכ"ל טכנולוגיות מידע בחברת בזק בפרסם מנהל מערכות מידע מצטיין לשנת 2004 ע"ש לודוויג מיטווך.
ועדת הפרסים של לשכת מנתחי מערכות מידע ציינה בדבריה כי הפרס ניתן להייפרמן על הצטיינותו בהובלת מגוון פרויקטים מרכזיים בבזק וביניהם יישום מערכת SAP לניהול משאבי אנוש, פיננסי ולוגיסטיקה, יישום מערכת CRM חדשה עבור הלקוחות העסקיים, הקמת מחסן נתונים עם מידע שיווקי המהווה כיום ככלי חשוב להנהלת החברה בקבלת החלטות. מערכות נוספות שצוינו הן מערכת CTI לניתוב שיחות טלפון למוקדי בזק, מערכת BezeqBill להצגת חשבון הטלפון באינטרנט והקמת פרויקט מגנום להצגת מידע גיאוגרפי.
הייפרמן אמר כי הוא רואה בהענקת הפרס הבעת הערכה לעובדי ומנהלי חטיבת טכנולוגיות מידע, עובדים שאחראים על פיתוח, יישום ותחזוקת מערכות מידע מן המורכבות בארץ. הוא מסר כי פעילות חטיבת טכנולוגיות מידע נועדה לפתח וליישם מערכות מידע התומכות בתהליכים העסקיים של החברה.
"הצבנו לעצמנו יעדים ברורים להיות משולבים במימוש האסטרטגיה של החברה ובכל הנושאים שהחברה הציבה בחזית פעילותה: לתמוך באפשרות לספק שירותים וחבילות מחיר למגוון הלקוחות באמצעות מערכת בילינג מתקדמת תוך שאיפה לקיצור Time To Market בהחדרת שירותים חדשים ובפיתוח מבצעים וחבילות עפ"י צרכי הלקוחות, להטמיע מערכות מידע מודרניות שמטרתן שיפור איכות השירות ללקוחות תוך העשרת מגוון ערוצי המגע בין הלקוחות ובין מוקדי השירות (טלפון, פקס, אתר אינטרנט חדיש), לתמוך במערך המכירות ובכך לשמר את מעמדה המוביל של חברת בזק בשוק התקשורת הישראלי", אמר רז הייפרמן.

תאריך:  24/03/2004   |   עודכן:  24/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il