רשות שדות התעופה פותחת במבצע לשיפור שירות נהגי המוניות בנתב"ג בנמל התעופה בן-גוריון עוברות מידי יום מאות מוניות המסיעות נוסעים יוצאים ונכנסים, עובדים, מלווים ומקבלי פנים. שירות המוניות הנו חוליה חשובה בשרשרת השירות הניתנת לעוברים בנמל. במטרה לשפר שירות זה, החליטה הנהלת רשות שדות התעופה, בשיתוף עם משרד התיירות, לפעול לעידוד שירות אדיב בקרב נהגי המוניות, באמצעות ייזום תחרות "נהג המונית האדיב".
במסגרת המבצע יחתום כל נהג מונית הפועל בנתב"ג על "אמנת שירות" ויקבל ערכה מיוחדת: "אדיבים 2004". בערכה מדבקת חלון, להדבקה על חלון המונית, המעידה כי המונית והנהג משתתפים במבצע, עוד בערכה - פאוצ' ניצמד למגן השמש ברכב, בתוכו סוכריות לנוסע וגלויות משוב, שאותן יתבקש הנוסע למלא בעת הנסיעה ולדרג את רמת השירות של הנהג.
בתום המבצע תתקיים הגרלה בין הנהגים בא יוכלו לזכות בפרסים שונים. הנוסעים שימלאו את גלויות המשוב ישתתפו בהגרלת סט תיקי נסיעה.
בנתב"ג פועלות כ-500 מוניות המופעלות על-ידי זכייני הרשות, בהן נוהגים כ-1,000 נהגים. חלק קטן מהמוניות העוברות בשטח שדה התעופה הן מוניות של "נהגים מוזמנים" (על-ידי הנוסעים) וחלקן של "נהגים מזדמנים" (שהורידו נוסעים בשדה). בנוסף, פועלים בנתב"ג קווי מוניות שירות לירושלים, חיפה ובאר שבע.
התחרות תימשך במהלך חודש אפריל - תקופת השיא בנסיעות - ובסיומו יבחר הנהג האדיב ויוגרלו הפרסים.