X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Beyond Security
▪  ▪  ▪

ינקי גרופ: שוק אבטחת המידע לאתרי אינטרנט צפוי לגדול ב- 2004 לכ-500 מיליון דולר
חברת Beyond Security הישראלית משיקה השבוע בעולם
מערכת לבדיקת התקפות האקרים על שרתי האינטרנט של ארגונים
וצופה לקחת נתח שוק של 4% תוך 3 שנים והכנסות של 20 מיליון דולר מהמוצר החדש.
חברת Beyond Security הישראלית משיקה השבוע בעולם מערכת לבדיקת התקפות האקרים על שרתי האינטרנט של ארגונים, וזאת בהמשך להכרזת חברת המחקר כי ינקי גרופ: שוק אבטחת המידע לאתרי אינטרנט צפוי לגדול ב-2004 לכ-500 מיליון דולר. החברה הישראלית צופה כי תשלוט בעולם בנתח שוק של 4% תוך 3 שנים עם הכנסות של 20 מיליון דולר מהמוצר החדש.
Beyond Security הינה החברה הראשונה בעולם המספקת פתרונות בדיקה ברמת אפליקצית ה-web, מערכת ההפעלה, הרשת ומסד הנתונים בכלי אחד. עד עתה היו קטגוריות אלו נפרדות, ודרשו עבודה ידנית והפעלת מספר כלים שונים של חברות שונות. עובדה זו היא אחת הסיבות העיקריות לכך שחברות רבות נרתעו מביצוע בדיקת אבטחת מידע מקיפה כזאת.
בבדיקה מדגמית שביצעה חברת Beyond Security במספר אתרים ידועים בישראל התגלה כי רובם המכריע של האתרים סבלו מבעיות אבטחת מידע קריטיות. חלקם הגדול של הבעיות נובעות מבעיות במוצרים בהם משתמש האתר (שרת האינטרנט, מערכת ההפעלה וכן הלאה), אך חלק נוסף של הבעיות נובע מבעיות באתר ה-web עצמו ובאפליקציה אותה פיתחה החברה. על לספק מענה מלא למציאת כל בעיות האבטחה באתרי אינטרנט משיקה חברת Beyond Security מוצר חדש בעל יכולות בדיקה למציאת פרצות אבטחת מידע במוצרי web.
הוספת יכולות סריקה לבעיות ברמת אפליקצית ה-web הופכות את מערכת ה- Automated Scanning של Beyond Security למוצר המקיף מסוגו בעולם הסורק את רמת מערכת ההפעלה, הרשת, מסד הנתונים ואפליקצית ה-web כשהוא מתעדכן באופן אוטומטי מפורטל אבטחת המידע השני בגודלו בעולם SecuriTeam.com.
מנכ"ל ביונד סקיוריטי אבירם חניק: "עולם אבטחת המידע עובר קונסולידציה, וכפי שאנו רואים את מוצרי ה-firewall מאחדים לתוכם יכולות הגנה שהיו עד כה נפרדות, כך גם מוצרי ה-hacking צריכים לאחד בתוכם את כל יכולות הבדיקה שהיו עד נפרדות עד היום." אבירם צופה כי בעתיד הקרוב קטגורית ה-"web application security" תעלם, כאשר מוצרי ההגנה יטמעו בתוך ה- firewall ומוצרי הבדיקה יטמעו בתוך כלי ה-vulnerability assessment.
יכולות הסריקה האפליקטיביות של מוצר ה-Automated Scanning מאפשר להפוך את תהליך הבדיקה של אתר אינטרנט לבעיות אבטחת מידע לאוטומטי לחלוטין, ומאפשר להפוך את התהליך שנעשה היום ברובו בצורה ידנית ויקרה לתהליך מחזורי ופשוט.
תהליכי הבדיקה עם מוצרי web application security שהיו נמשכים ימים ולפעמים שבועות, יתקצרו עכשיו לדקות ספורות, שבהם תרוץ המערכת לאחר הטמעתה באופן אוטומטי לחלוטין, תמפה את הפרצות הקיימות באתר ותראה כיצד לחסום אותם.
אודות Beyond Security
חברת Beyond Security החלה פעילותה ביולי 1998 עם השקתו של פורטל אבטחת המידע SecuriTeam. החברה מפתחת ומשווקת שירותים ומוצרים בתחום אבטחת המידע, תוך התמחות במציאת ופתירת בעיות וחורי אבטחת מידע בשרתים, רשתות ומוצרים, ונחשבת לאחת החברות המובילות בעולם עם למעלה מ-2,000 לקוחות בארץ וברחבי העולם בתחום בדיקות אבטחת המידע.
בנוסף, החברה הקימה ומנהלת את פורטל אבטחת המידע: www.securiteam.com/ כיום אחד משני הפורטלים המובילים בעולם עם מעל ל 1,500,000 כניסות בחודש. עם לקוחות החברה נמנים: אלאדין, ynet, ישראכרט, בבילון, סלקום ועוד. לחברה משרד ראשי ממוקם בנתניה ושתי חברות בנות בדרום-אפריקה וארה"ב.

תאריך:  18/04/2004   |   עודכן:  18/04/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il