X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הליוגרם;
עלות הפרוייקט מוערכת בסכום
של 1.5 מיליון ש"ח
▪  ▪  ▪

הליוגרם ממחשבת את מרכז ההפצה החדש של תנובה.
עלות הפרוייקט מוערכת בסכום של 1.5 מיליון ש"ח
חברת הליוגרם, חברת בת של ניו אפליקום, המתמחה בתחום פתרונות מחשוב לוגיסטיים למרכזי הפצה, מסיימת בימים אלה את הטמעת מערכת WMS (Warehouse Management System), במרכז הפצה דרום של חטיבת הבשר בתנובה, באתר עוף הנגב (נתיבות). מרכז ההפצה החדש, שהוקם השנה ואיחד את פעילות שני מרכזי ההפצה הישנים בבאר שבע וקריית מלאכי, משמש כצינור ההפצה הבלעדי של מוצרי הבשר של תנובה לכל אזור הדרום, ומהווה חלק מאסטרטגיה כוללת של תנובה בנושא מרכזי ההפצה בארגון.
מערכת ה- WMS שהוטמעה, עברה קונפיגורציה במטרה לתת מענה לצרכים המיוחדים של תנובה, כחברה בעלת היקפי פעילות מהגדולים בארץ. המערכת מנהלת באופן ממוקד ויעיל את כל פעילויות מרכז ההפצה, החל מקבלת הסחורה המגיעה מהמשחטות והספקים, שקילת הסחורה ואחסונה האופטימלי בחדרי קירור (C18- וחדר אפס), וכלה בליקוט ההזמנות ושיגורן ללקוחות החברה. העבודה עם מערכת ה- WMS תסייע לתנובה לנהל בזמן אמת, את מערך מסופוני הרדיו, משימות למפעילים רבים, אמצעי שינוע ואחסון ידניים ואוטומטיים, רכבי הפצה, ספירות מלאי ועוד. בנוסף, אופייה הגמיש של המערכת מאפשר למנהלי המחסן שליטה בלעדית על פעילות מרכז ההפצה באמצעות הפעלה פשוטה וידידותית.
מערכת ה- WMS היא תוכנת מדף "מותאמת", כך שבעזרת פרמטרים שונים ושכבת תוכנה עליונה מעל בסיס ליבת המערכת, קיימת אפשרות ליצור התאמה ממוקדת לכל לקוח, בכל שוק, יתרון המאפשר לתת מענה ממוקד לבעיות וצרכים נקודתיים. מערכת WMS מודולרית ומאפשרת התקנה בשלבים, ללא פגיעה בפעילות השוטפת. יכולותיה הגמישות של התוכנה מאפשרות לה להתממשק לכל מערכת Legacy, לרבות מערכות ERP למיניהן, MRP, TMS ואחרות.
עלות הקמת המערכת והטמעתה בתנובה מוערכת בסכום של כמיליון וחצי ש"ח, וזאת כחלק מהקמת מרכז ההפצה כולו, שמוערך בסכום של כ-8 מיליון דולר.
CIO תנובה, ורדה פולק: "בדקנו בצורה מקיפה בארץ ובחו"ל, מספר מערכות ייעודיות למחשוב וניהול אוטומטי של מרכזי הפצה, ומצאנו שמערכת הניהול של הליוגרם מספקת לנו את המענה הנכון והטוב ביותר. גמישות המערכת והיכולת להתאימה למרכזי הפצה בעלי מאפייני פעילות שונים היו גורם מרכזי בהחלטתנו לבחור במערכת, וזאת בנוסף למוניטין, הניסיון והמקצועיות הרבה של הליוגרם בתחום, בארץ ובחו"ל".
מנכ"ל הליוגרם, עמית לוי: "הפתרון שהטמענו בתנובה ייעל באופן משמעותי את ניהול מרכז ההפצה ודרך פעולתו, דבר שיקל על קבלת ההחלטות אצל המנהלים הבכירים והזוטרים, ויקצר באופן משמעותי את התהליכים בארגון. התפתחות הטכנולוגיה מאפשרת לנו לשפר ולייעל באופן מתמיד את הפתרונות שאנחנו מספקים ללקוחותינו, ואני מאמין כי ההשקעה בפרוייקט תוכיח את עצמה במהרה, ותסייע לתנובה לתת שירות טוב יותר ללקוחותיה".
חברת הליוגרם, חברת בת של ניו אפליקום מקבוצת פורמולה, הגוף המוביל בישראל במתן פתרונות מחשוביים בשרשרת האספקה בכלל, ובמחשוב מחסנים, מרכזי הפצה ומרכזים לוגיסטיים בפרט. פתרונות התוכנה של הליוגרם, משרתים כיום את גדולי הארגונים בארץ ובעולם, בהם: עלית, שופרסל, קו אופ, קלאבמרקט, כלמוביל, Kroger, Heinz, Gap, Rubbermaid, Sony, טמבור, גורי, טרנסכלל ומפל.

תאריך:  12/12/2001   |   עודכן:  12/12/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il