X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות

ביום שישי, ה-23.04.2004, התקיים "יום הזיכרון" השנתי לעידן אלפר ז"ל מבת-ים, שנפל לפני 7 שנים באסון המסוקים בשאר ישוב בדרכו לפעילות מבצעית, שבמסגרתו נערך כמידי שנה בשנה "משחק כדורגל" מסורתי, בבית הספר הממלכתי "הרצל" בבת-ים, בית ספרו של עידן.
המשחק התקיים בין בוגרי ביה"ס, חבריו של עידן ממחזור ט"ז לבין חבריו ליחידה, כשבסיום הוענק גביע נודד ע"ש עידן אלפר ז"ל לספורטאי המצטיין של בית הספר.
באירוע השתתפו בין היתר, משפחת אלפר, ראש עיריית בת-ים, מר שלומי לחיאני, חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק החינוך, הגב' אסתר פרון, יו"ר הסתדרות המורים בבת-ים (מנהל בית ספר "הרצל" בעבר), מר יהושע קרני, מנהלת תיכון שז"ר, הגב' חנה דלאון, מנהלת בית ספר "הרצל", הגב' סימה פרמון וצוות המורים, חברי נציגות וועד ההורים המוסדי, חברים, מוקירי זכרו, בוגרי בית הספר ותלמידי בית הספר.
את הטכס פתחה מנהלת בית הספר, סימה פרמון באומרה: "התכנסנו היום בבית הספר מספר ימים לפני יום הזיכרון לחללי צה"ל, לזיכרון הפרטי שלנו, של משפחת אלפר, החברים ומשפחת בי"ס "הרצל". אנו זוכרים את עידן, החבר, הספורטאי והתלמיד המצטיין, אנו זוכרים את עידן בדרך בה הוא היה רוצה שנזכור אותו".
לאחר מכן עלה לדוכן, ראש העיר, שלומי לחיאני, שדיבר על החיבור המדהים בין החברים לאורך כל השנים, ושתמיד נזכור את עידן כפי שהיה, ושמפגש זה צריך להיות מבורך כהמשך לחיו ולמסורת שלו.
יהושע קרני דיבר על ההתכנסות הקבועה מידי שנה בשנה, וזאת כדי לנסות ולהחזיר את מחוגי השעון אחורנית, לאותו מגרש, אלא, שעידן איננו איתנו עוד. תאונה גדעה את חיו.
הקטע המרגש ביותר היה כשדנה, חברה לספסל הלימודים של עידן, עלתה ודברה על עידן החבר והידיד, באומרה: "השבוע שוב התחוור לי שיש דברים שהזמן לא מרפא. השבוע נתקלתי שוב בכל גזרי העיתונים ששמרתי מאותו יום נורא, אותו יום ששינה את חיינו, כולנו. הדמעות זולגות בלי שליטה, והרגשתי שנזרקתי לאותו לילה ארור. הפצע לא הגליד, לא מגליד ולא יגליד לעולם".
לאחר מסכת הנאומים, נערך משחק הכדורגל שהסתיים בתיקו 4:4, ומיד נערכו להענקת הגביע לספורטאים המצטיינים של בית הספר. מר יורם אלפר, אביו של עידן, וניסים ברדה, המורה לספורט של עידן, העניקו את הגביע לילדי כיתה ו', אירנה ואיגור.
בסיום הודה יורם אלפר לכל המשתתפים, ודיבר על הרחבת האירוע שיחל בשנה הבאה.

תאריך:  23/04/2004   |   עודכן:  24/04/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il