רשת האופנה דן קסידי עולה בקמפיין פרסום חדש בכיכובה של מורן גרוס סיסמת הקמפיין: "דן קסידי. לנשים שיודעות מה הן רוצות".
הקמפיין בהשקעה של כ-2.5 מיליון שקל.
רשת האופנה דן קסידי עולה בימים אלה קמפיין פרסום רחב היקף, לאופנת קיץ 2004 בכיכובה של הדוגמנית-שחקנית מורן גרוס, כוכבת הסדרה אהבה מעבר לפינה.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום פרנקו ושות', בהשקעה של כ-2.5 מיליון שקל, יעלה בערוצי הטלוויזיה 2 ו-10 תחת הסיסמה: "דן קסידי. לנשים שיודעות מה הן רוצות".
רשת האופנה דן קסידי מונה כ-25 סניפים ונמצאת בבעלות משפחת בן שטרית ושרים. הרשת הוקמה בשנת 1979 ופועלת בקניונים ובמרכזי קניות מובילים.
משרד פרסום: פרנקו ושות'
במאית הפרסומת: שירי שחר
ארט: יוסי צרויה
תסריטאית: ענבל ברק
משרד הפקות: רבאל