X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם טמפו
▪  ▪  ▪

טמפו תחל השבוע בשיווק פפסי טוויסט - משקה הקולה הרגיל הראשון בתוספת לימון
מסע ההחדרה ילווה בקמפיין הגרנדיוזי הבינלאומי בכיכובם של ענקי הכדורגל: דיויד בקהאם, ראול גונזלס, רוברטו קרלוס, פרנצ'סקו טוטי ורונלדינו.
ההשקעה המוערכת בהחדרה כ: 2 מיליון דולר שקל.
סיסמת הקמפיין: "פפסי טוויסט - הטעם המרענן עם הלימון"
וסיסמת הביניים היא: "תביא אותה בטוויסט".
טמפו, חברת המשקאות השנייה בגודלה בישראל, תחל השבוע בשיווק פפסי טוויסט, משקה קולה רגיל (לא דיאט) עם תוספת לימון. המשקה החדש ישווק בבקבוק חדשני עם קונטור במראה גלי המותאם ללוגו של המותג, שצורתו נוחה יותר לאחיזה וקלה יותר למזיגה.
מדובר בבקבוק שפותח על-ידי פפסי העולמית וישראל היא המדינה החמישית בעולם לאמץ אותו עם משקה הטוויסט ומאוחר יותר עם משקאות קלים בכלל.
לדברי רפי בהרב, משנה למנכ"ל טמפו, מדובר במהלך גלובאלי כולל שיחל בישראל במהלך השבוע. אנו מאמינים שהשקת פפסי טוויסט בישראל תשתלב בתנופה המחודשת של פפסי שב-2003 נהנתה מגידול של 15% באמצעות פפסי מקס, תופעה בולטת על רקע היחלשותם של מותגים מתחרים. אנו רואים בהשקת פפסי טוויסט מנוע צמיחה למותג בישראל והזדמנות להגדלת קהל צרכני הפפסי המקומיים.
פפסי טוויסט הושק לראשונה בארה"ב והוא משווק ב-46 מדינות בעולם. במדינות רבות הובילה השקת המשקה לגידול של שתי ספרות ומעלה בהיקף המכירות של פפסי באותן ארצות, גידול שנובע ממכירות פפסי טוויסט ומגידול במכירות פפסי בכלל, בעקבות מסעות הפרסום ויחסי הציבור שקדמו להשקה של המשקה החדש.
פפסי טוויסט הינו משקה קולה השחור הראשון עם תוספת לימון שאיננו דיאט.
מנתונים מצטברים בארצות בהם הושק, עולה כי למעלה מ-50% מצרכני פפסי טוויסט לא היו צרכני פפסי בעבר.
במהלך השבוע הקרוב, תסיים טמפו את הפצת המוצר ברשתות ולאחר מכן תעלה את הקמפיין הבינל"א של פפסי בכיכובם של כוכבי הכדורגל המפורסמים בעולם.
קמפיין זה ילווה במסע קד"מ ובאירועים שונים ברוח אווירת הספורט המלווה את המותג.
קטגורית הקולה בישראל מוערכת ב-270 מיליון ליטר והיקף המכירות בה מסתכם ב-1.2 מיליארד שקל.
קמפיין פפסי, שבארץ יקדם את המותג פפסי טוויסט, הוא אחד מסרטי הפרסומת המושקעים ביותר בתולדות הפרסום, אך עלותו האמיתית נשמרת בסוד.
הקמפיין צולם במשך 9 ימים. את התלבושות עיצב רוברט אלסופ, מי שעיצב את הבגדים לשובר הקופות גלדיאטור שניתנו אח"כ מתנה למשתתפי הסרט.
על הסט של הצילומים בו השתתפו למעלה מ-250 איש ששתו 600 ארגזי פפסי.
הקמפיין הותאם לשוק הישראלי ואומץ לקידום פפסי טוויסט החדש.
סיפור הסרט שאורכו המקורי הוא 2.5 דקות, ישודר בארץ בגרסאות מקוצרות של דקה ו - ½ דקה . מדובר בסיפור ביזה - צבא של דמויות רעות עטויות שריון מנסות לגזול מעניי העם את הטעם האהוב שלהם - הפפסי טוויסט. לפתע מופיע במקום האביר המושיע בדמותו של בקהאם וחבריו שתוך כדי התמסרויות מצליחים להבקיע את השער שבו טמונים כל הפחיות הגזולות, שמתפזרות על המגרש ומטביעות את הרעים.
גירסת פפסי טוויסט תשווק בישראל באריזות ליטר וחצי, חצי ליטר, פחיות, ובקבוק 330 בכל נקודות המכירה הקרות והחמות.מחיר מוערך לצרכן 4.70 שקל

תאריך:  04/05/2004   |   עודכן:  04/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il