משרד יחסי הציבור "בר-תקשורת" קיבל את תקציב יחסי הציבור של מוצרי Playboy משרד יחסי הציבור, בר-תקשורת, קיבל בימים אלה את תקציב יחסי הציבור של מוצרי Playboy (פלייבוי). במסגרת יחסי הציבור והדוברות של Playboy ישראל המשרד יטפל בכל הקשור למוצרים המיובאים ומשווקים ע"י החברה, בין המוצרים: מתנות, אופנה, הלבשה תחתונה, משקפי שמש, טקסטיל הבית, הנעלה, תיקים, ארנקים, שעונים, תכשיטים ועוד.
בר תקשורת יעבדו במקביל למחלקת יחסי ציבור של צרפתי שטרנשוס, המטפל בתקציב יחסי הציבור של ערוץ Playboy בישראל.
משרד יחסי הציבור בר תקשורת נמצא בבעלות דניאלה רייבנבך ואתי ברקין. המשרד זכה בפרס האריה השואג, במקום הראשון בקטגוריית מוצרי צריכה ואופנה, בקמפיין מיתוג ml (מתאים לי).
משרד יחסי הציבור "בר תקשורת" מטפל בתקציבים של חברות מובילות במשק הישראלי, ביניהם: קבוצת סקאל, קבוצת פז, רשת אייס, רשת בורגראנץ', קבוצת נטו, סולתם-רדד, קרביץ, הוניגמן, רנוAר, ml (מתאים לי), הצורפים, קלאב הוטל, סטוק קפה, קפנטו, איגוד המפרסמים, לוואצה, פילסברי ועוד...