עלית מזון גאה להציג: קמפיין למבצע "Yu-Gi-Oh מטאל טאזוס - זורקים, הופכים, מנצחים " בהשקעה כוללת של כמיליון דולר יעלה השבוע באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/.Y&R
תחת הסיסמא-"Yu-Gi-Oh מטאל טאזוס - זורקים, הופכים, מנצחים".
המבצע, בהשקעה כוללת של כמיליון דולר, כולל קמפיין תמיכה טלוויזיוני בערוצים 2 ו-10 וגם פעילות קד"מ. תחת הסיסמה:
"Yu-Gi-Oh מטאל טאזוס - זורקים, הופכים, מנצחים".
על המבצע-
ה"מקצוענים" שבילדים יוכלו להצטייד במחסנית או אלבום בלעדיים למבצע המיועדים לאיסוף המטאל טאזוס. המחסנית תינתן במתנה בתוך מארזי תפוצ'יפס (4- 50 גרם) ובנקודות המכירה בשוק הפרטי במהלך חודש מאי ואת האלבום ניתן לרכוש בנקודות המכירה של השוק הפרטי ב-5.90 שקל (עד גמר המלאי).
על האנשים מאחורי הקמפיין-
צוות קריאיטיב: דודי חברון, גל זכאי.
מנהל קריאיטיב: יורם לוי
מנהל קריאיטיב ראשי: גדעון עמיחי
תקציבאיות: אוסנת יעקובוביץ', מיכל חזקיה
סופרוויזר : ורד קינרייך
פלנינג: עמית קורן
מפיקות משרד: שירה רובס, סיגל נוגסי
בית פוסט: גרביטי