רשת בלוקבסטר משקיעה 150,000 שקל בהובלת החגיגות לרגל יציאת הסרט השלישי בטרילוגית "שר הטבעות" בפורמט ה-DVD והוידאו שני הפרקים הראשונים בטרילוגיה הם המושכרים והנמכרים ביותר ברשת מאז כניסתה לישראל.
רשת בלוקבסטר מכריזה על חודש מאי כחודש "שר הטבעות", לרגל יציאתו של הפרק השלישי בטרילוגית "שר הטבעות", אשר יגיע לרשת לקראת סוף חודש מאי.
מדובר בפעילות שיווקית עניפה, המוערכת בהיקף השקעה של 150,000 שקל.
אורית גזית, מנהלת השיווק של רשת בלוקבסטר מציינת כי מאז כניסתה של בלוקבסטר לישראל, הפכו שני הסרטים הראשונים בטרילוגיה לסרטים המושכרים והנמכרים ביותר.
ברשת בלוקבסטר בלבד נמכרו למעלה מ-6,500 עותקים והושכרו למעלה מ-100,000 פעמים (שני הסרטים ביחד), כאשר הפרק הראשון עדיין מוביל על השני ב-21% !!!
בזמן יציאתו של הסרט השלישי לקולנוע, הפכו שני הפרקים הראשונים לסרטים המושכרים ביותר - למשך כחודש ימים!!!
הפעילות של רשת בלוקבסטר סביב יציאת הפרק השלישי כוללת הגרלת טיסה זוגית לניו זילנד!
על המבצע:
לקוח אשר ישכור 2 סרטים בו זמנית או ירכוש את "שר הטבעות - שיבת המלך" ברכישה מוקדמת או לאחר יציאת הסרט יקבל כרטיס השתתפות בהגרלה הגדולה של טיסה זוגית לניו-זילנד!
להערכת גזית, המבצע יביא לגידול של כ-10% אחוזים בהיקף ההשכרות של הרשת בחודש מאי והיא צופה מכירות של למעלה מ-2,500 יחידות מהסרט השלישי, במכירה המוקדמת בלבד!.
הפעילות תגובה בקמפיין פרסום באינטרנט, ברדיו האזורי ובסניפי הרשת.