X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם LG
▪  ▪  ▪

ההוריקן נוחת בישראל: LG משיקה את הדור הבא של טלויזיות הפלזמה עם מבצע טרייד-אין שיזעזע את השוק
מהלך ההשקה מלווה בקמפיין בהיקף של 200 אלף דולר. הקמפיין מורכב משלב 'טיזר' - המכריז על סופת הוריקן המגיעה לישראל ומשלב ה'חשיפה', המגלה כי מדובר בטלויזיית פלזמה מהפכנית של LG. המחיר לאחר הטרייד-אין עומד על סך של 19,990 ש"ח.
סערת ההוריקן אשר הופיעה בשבוע האחרון על שלטי חוצות, אוטובוסים, נקודות מכירה ומודעות בעיתונים באה לבשר על מהפיכה בעולם הטלויזיות בישראל: קבוצת ח.י., נציגת LG Electronics, משיקה הבוקר (יום ראשון, 16 במאי) בהשקת בכורה עולמית את קו טלויזיות הפלזמה מהדור הבא של החברה - ההוריקן.
מהלך ההשקה מלווה בקמפיין בהיקף של 200 אלף דולר והוא נערך באמצעות פרסום "פואנטה". הקמפיין מורכב משלב 'טיזר' - המכריז על סופת הוריקן המגיעה לישראל ומשלב ה'חשיפה', המגלה כי מדובר בטלויזיית פלזמה מהפכנית של LG.
ההשקה מלווה במבצע טרייד-אין, במסגרתו כל מי שמחזיר טלויזיה בגודל 29 אינץ' ומעלה, מזוכה במהלך הרכישה של טלויזיית פלזמה 42 אינץ' מסידרת ההוריקן החדשה (שמחירה 23,990 ש"ח) בסך של 4000 ש"ח. הטלויזיה הישנה תיאסף - ללא תשלום - בעת התקנתה של הפלזמה החדשה. המחיר לאחר הטרייד-אין עומד על סך של 19990 ש"ח.
כשמו כן הוא - ההוריקן מהווה מהפיכה בעולם טלויזיות הפלזמה. הקו החדש כולל מספר חידושים טכנולוגיים ההופכים אותו למתקדם ביותר בקטגוריית הפלזמה: בפלזמות החדשות מובנה מעבד דיגיטלי המשפר את האות הדיגיטלי ופותר בעיות הנובעות מעוצמות שידור משתנות המשפיעות על איכות התמונה בטלויזיות רגילות. יחס הקונטרסט בטלויזיה גבוה במיוחד - 1:3000 וההוריקן, המשדר מולטיסיסטמם מלא, מצוייד בטיונר המאפשר היפר בנד מלא לקליטת תחנות הטלוויזיה בחיבור ישיר.
להשלמת חוויית הצפייה, במסך מובנים רמקולים סטריאופוניים x15W2. רמת הבהירות של המסך - 1000 CD - היא הגבוהה ביותר בשוק, תכונה המקנה לפלזמה תמונה בהירה ואיכותית לשנים רבות.
גם העיצוב חדשני במיוחד - עוביו של המסך הוא בסך הכל 9 ס"מ והחומר ממנו עשויה הטלוזיה חדשני - MgO - גם הוא פיתוח ייחודי ל- LG, שפותח במקור כחומר קשיח וקל במיוחד עבור שימוש בכלי רכב מהירים. מידות: 64X121 ס"מ. משקל: 34 ק"ג.
LG Electronics המיוצגת בישראל על-ידי קבוצת ח.י., היא חלק מקונצרן LG הגלובלי והיא אחת מהחברות הגדולות והמובילות בענף האלקטרוניקה והמיחשוב העולמי. החברה נחשבת ליצרנית השניה בגודלה בעולם בייצור מסכי מחשב והיא אף מייצרת מחשבים ניידים וכונני אחסון אופטיים. קבוצת ח.י., היא יבואנית ומשווקת של מסכי מחשב, כוננים, מחשבים ניידים, מסכי פלזמה, פתרונות Wireless, זכרונות ורכיבי אלקטרוניקה לשוק התעשייתי. ב- 18 שנות פעילותה הפכה הקבוצה למובילת השוק בקטגוריות המוצרים אותן היא משווקת.

תאריך:  16/05/2004   |   עודכן:  16/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il