X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם DeveloGen
▪  ▪  ▪

DeveloGen משלימה סבב גיוס מימון בסך של 19 מיליון אירו.
חברת DeveloGen AG, חברת ביו-טק למחקר תרופתי ביולוגי, המפתחת טיפולים חדשניים נגד סוכרת והשמנת יתר, הודיעה היום כי בעלי המניות שלה אישרו את המיזוג עם Peptor Ltd..
המיזוג, עליו הוכרז לראשונה בחודש נובמבר 2003, אושר גם על-ידי בעלי המניות של Peptor Ltd.. חברת Peptor היא חברה ביו-פרמצבטית העוסקת בגילוי ופיתוח של תרופות לטיפול בסוכרת ובמחלות אחרות של המערכת החיסונית.
בד בבד עם אישור המיזוג, הסתיים הסבב השלישי של גיוס מימון בסך של 19 מיליון אירו. את ההשקעה מובילה Techno Venture Management (TVM) ובין החברות המשקיעות נכללות Nomura Phase4 Ventures, DVC Deutsche Venture Capital, Alpinvest Partners, Global Life Science Ventures, Dansk Kapitalanlaeg ו- Aventis.
המיזוג בין DeveloGen לבין Peptor יצר חברה ביו-פרמצבטית אירופאית משולבת, וצינור מוצרים בשלב של ניסויים קליניים, בשלב הפרה-קליני וכן פרויקטי מחקר של תרופות לטיפול במחלות מטבוליות. המוצר המוביל של החברה, DiaPep 277™, נמצא בשלב 2 של ניסויים קליניים לסוכרת מסוג 1. לאחרונה חברת Aventis החזירה ל- Peptor את הזכויות המלאות על DiaPep 277™, שניתנו בעבר ל-Aventis.
בנוסף לכך, ל- DeveloGen יש שני מוצרים בשלב פרה-קליני מתקדם, המתוכננים להיכנס לשלב הניסויים הקליניים בשנת 2005. הצינור הקליני מועשר על ידי מערך חדשני ומגוון של תוכניות מחקר המתמקדות במחלות מטבוליות.
שמה של החברה החדשה הוא DeveloGen ובראשה עומדים ד"ר גונטר קרמן (Guenther Karmann) כמנכ"ל וקרסטן דנין (Carsten Dehning) כסמנכ"ל כספים. לחברה משרדים ומעבדות בגטינגן וארקראהט, גרמניה, וברחובות, ישראל.
גונטר קרמן, מנכ"ל DeveloGen, אמר כי "שני שלבים אלה, אישור המיזוג וסיומו של סבב המימון הינם אבני דרך חשובות מאד בדרכנו לבניית חברה לגילוי ופיתוח תרופות למחלות מטבוליות. המשקיעים המובילים מגבים את הדגם העסקי שלנו ובקבוצת DeveloGen".
הלמוט שוסלר, מנהל שותף ב- TVM, הוסיף כי "לחברה הממוזגת יש את כל המרכיבים הדרושים להשקעה מוצלחת: אסטרטגיה ברורה המותאמת לשוק, צינור מחקרי חזק והנהלה משכנעת".
אודות DeveloGen AG
DeveloGen היא חברת ביו-טק העוסקת בפיתוח תרופות חדישות לטיפול במחלות מטבוליות, כגון סכרת והשמנת יתר. החברה פיתחה את ™DiaPep 277, לטיפול בסוכרת מסוג 1, הפועל להגנה על תאי הבטא מייצרי האינסולין מפני השמדה על ידי המערכת החיסונית של הגוף. נכון להיום, נמצא DiaPep 277™ בשלב המתקדם של בדיקות קליניות שלב 2. תוכנית ה-Pax4 מיועדת לסייע לגוף לייצר מחדש ובעצמו את תאי הבטא שלו.
במסגרת המאמצים לגילוי טיפולים חדשניים לסוכרת מסוג 2 ולהשמנת יתר, זיהתה DeveloGen מספר יעדים חדשניים משמעותיים הנמצאים נכון להיום בשלבים מתקדמים של מחקר תרופתי. תחום ההתמקדות השלישי של החברה בנושא המחלות המטבוליות הוא הסיבוכים הנובעים ממחלת הסוכרת. חברת DeveloGen החלה לפעול בשנת 1998 בעיר גטינגן שבגרמניה, והתמזגה עם Peptor ישראל בשנת 2004. למידע נוסף, פנה אל אתר החברה בכתובת: www.develogen.com

תאריך:  17/05/2004   |   עודכן:  17/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il