X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מג'יק
▪  ▪  ▪

מג'יק נכנסה לרשימת 100 החברות המובילות בחדשנות של פיתוח תוכנה של העיתון SD Times בעקבות iBOLT Integration Suite
מג'יק תעשיות תוכנה, ספקית מובילה של טכנולוגיה לפיתוח ואינטגרציה עסקיים, הכריזה היום כי הוכרה על ידי העיתון Software Development Times כמובילה בחדשנות, ונכללה ברשימת "SD Times 100" (www.sdtimes.com/news/102/special1.htm).
מג'יק הוכרה גם כאחת מהמשפיעות והמובילות בקטגוריית התכנון והעיצוב. רשימת SD Times 100 מכירה במובילים ובמחדשים בתעשיית פיתוח התוכנה.
"בכל שנה, עורכי SD Times 100 מאתרים חברות וגורמים משפיעים אשר מובילים את השוק ואת הטכנולוגיה בתעשיית פיתוח התוכנה העולמית," אומר אלן זייצ'יק, העורך הראשי של SD Times.
"כאשר גיבשנו את רשימת SD Times 100 לשנת 2004, שקלנו בזהירות את המועמדות של כל ארגון ואת המוניטין שלו בקרב מפתחים, וכן את הלך הרוח באשר לחברה ולמוצרים ולטכנולוגיות שלה, כסימן למנהיגות בתעשייה".
זייצ'יק אף מציין כי מג'יק תעשיות תוכנה הוכנסה לרשימה הודות למוצר iBOLT Integration Suite, אשר "ממזג ניהול תהליכים עסקיים, פורטלים ועיצוב".
"מג'יק מתגאה בהכרה שהוענקה לה על-ידי עורכי SD Times" אומר מנחם הספרי, מנכ"ל מג'יק תעשיות תוכנה. "ההכללה ברשימת SD Times 100 מוכיחה פעם נוספת את הגידול בנוכחות iBOLT כמסגרת עבודה מובילה באינטגרציה עסקית, אשר מאפשרת לחברות להתאים יעדים עסקיים ויעדי IT למימוש תשואה מהירה יותר על השקעה, תוך צמצום עלויות ומיטוב תהליכים עסקיים".
אודות SD Times
SD Times של BZ Media, אשר הושק בפברואר 2000, הוא העיתון המוביל בתעשיית פיתוח התוכנה. SD Timesיוצא לאור פעמיים בחודש במהדורה מודפסת ובמהדורה דיגיטלית זהה, וניתן לקרוא אותו בכתובת www.sdtimes.com.
אודות מג'יק תעשיות תוכנה
מג'יק תעשיות תוכנה, חברה בת של פורמולה מערכות (נסדא"ק: FORTY) מפתחת, משווקת ותומכת בטכנולוגיית פיתוח, פריסה ושילוב תוכנה המאפשרת לארגונים להאיץ את תהליך הבנייה והפריסה של יישומים הניתנים להתאמה אישית מהירה ולשילוב במערכות קיימות. הטכנולוגיה, היישומים והשירותים העסקיים של מג'יק זמינים ללקוחות באמצעות רשת עולמית של חברות בנות, מפיצים ושותפי הפתרונות של מג'יק הפרוסים ב-50 מדינות. למידע נוסף, בקרו ב:www.magicsoftware.com.
פורמולה מערכות היא חברת טכנולוגיית מידע בינלאומית, שבאמצעות החברות הבנות והקשורות אליה עוסקת באספקת שירותי ייעוץ תוכנה, פיתוח מוצרי תוכנה קנייניים והפקת פתרונות מבוססי מחשב.

תאריך:  17/05/2004   |   עודכן:  17/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il