X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סימנטק
▪  ▪  ▪

סימנטק תרכוש את ברייטמייל בכ-370 מיליון דולר במזומן
חברת אבטחת המידע סימנטק הודיעה על חתימת הסכם לרכישת ברייטמייל (Brightmail) - המובילה הגלובלית בטכנולוגיית אנטי-ספאם (סינון דואר זבל), בעסקת מזומנים שהיקפה כ-370 מיליון דולר.
טכנולוגיית האנטי-ספאם המובילה בשוק של ברייטמייל תהווה משלים מרכזי למערך הרחב של פתרונות סימנטק לאבטחת שער הארגון (gateway). טכנולוגייה זו מגינה על הרשתות של ארגונים, ספקי שירות וספקי סלולר/אלחוט על-ידי סינון דואר זבל, וירוסים ומסרים לא רצויים ב- gateway.
סגירת הרכישה, הכפופה לאישורי רשויות רגילים, צפויה לתחילת יולי, ומוקדם עדיין להעריך את השפעתה על תוצאותיה הכספיות של סימנטק.
"דואר זבל הופך יותר ויותר לאחד האיומים החמורים ביותר לאנשים פרטיים ולארגונים היום, ועולה על וירוסים כבעיה מס' 1 הפוגעת במערכות ובמנהלני דואר אלקטרוני", אמר ג'ון תומפסון, יו"ר ומנכ"ל סימנטק. "ברייטמייל היא החהברה המובילה בסיוע לארגונים, ספקי שירות וספקי סולולר ואלחוט, להפחית את האיום. הטכנולוגיה הפטנטית של ברייטמייל היא רכיב קריטי של פתרון מקיף לאבטחת ה-gateway".
"בנינו היצע הגנת ספאם מושלם, הכולל טכנולוגיות רבות כמו חסימה יזומה היוריסטית ומבוססת מוניטין, ליצירת ההגנה הרב-שכבתית המוצקה ביותר, שמספקת את שיעור הדיוק הגבוה ביותר בתעשייה", אמר אנריקה סאלם, נשיא ומנכ"ל ברייטמייל. "על-ידי ליכוד כוחות עם סימנטק, אנו יכולים לספק לבסיס לקוחותינו המשותפים ברחבי העולם את פתרון אבטחת המסרים הרחב ביותר בתעשייה".
Brightmal Anti-Spam משתמש בטכנולוגיות קנייניות רבות, רשת איתור בפריסה גלובלית, ומנגנון לאספקת חוקים דינמי לזיהוי וסינון מסרים אלקטרוניים לא מבוקשים ולא רצויים, תוך הפחת מספר חסימות מסרי דואר אלקטרוני לגיטימיים (חיוביים שגויים), לפחות ממסר אחד במיליון.
Brightmail Anti-Virus כבר משלב את טכנולוגיית האנטי וירוס עתירת הפרסים של סימנטק עם הארכיטקטורה עתירת הביצועים והסקלאבילית של ברייטמייל. על-ידי חסימת וניקוי מסרים נגועים בשער האינטרנט, מהווה ברייטמייל אנטי וירוס את הפתרון עבור ספקי השירות הגדולים בעולם להגנה על רשתותיהם ועל משתמשי קצה מהאיום של וירוסים מועברים בדואר אלקטרוני.
Brightmail Reputation Service משלים את מוצר האנטי-ספאם של החברה, ומספק לעסקים רמה נוספת של אבטחה נגד איומי אבטחת מסרים, באפשרו להם לחסום מסרים ממקורות ספאם מזוהים.
Brightmail Anti-Fraud מגן על עסקים מפני אימיילים כוזבים המחקים תקשורת לגיטימית כדי לגנוב נתונים פיננסיים ואישיים.
סימנטק ביצעה השקעה אסטרטגית בברייטמייל ביולי 2000, ומחזיקה כיום כ-11 אחוז בחברה. בעקבות בקשה להנפקה במרץ 2004 החליטו מועצת המנהלים ובעלי המניות של ברייטמייל כי המיזוג עם סינמטק יהווה חלופה אסטרטגית עדיפה.
סימנטק (www.symantec.com) הנה חברת תוכנת אבטחת המידע המובילה בעולם. החברה מספקת מגוון פתרונות תוכנה, התקנים ((appliances ושירותים, המסייעים למשתמשים ביתיים עסקים קטנים ובינוניים וארגונים גדולים לאבטח ולנהל את תשתית ה-IT שלהם.
סימנטק מתמחה בפתרונות אבטחה בכל רמות הרשת - שערי הכניסה (gateway), שרתים ותחנות עבודה - ומספקת פתרונות אבטחה משולבים ופתרונות לניהול סביבת האבטחה. סימנטק מספקת טכנולוגיות אבטחה מפני וירוסים, טכנולוגיות פיירוול ו-VPN, פתרונות איתור פריצות (Intrusion Detection), טכנולוגיות ניהול מרחוק ושירותי אבטחה לארגונים וספקי שירות.
קו מוצרי האבטחה "נורטון" של סימנטק לשוק הצרכני מוביל במכירות לשוק הפרטי ובקבלת פרסים מתעשיית אבטחת המידע.
החברה מייצרת ומשווקת את תוכנת ההגנה הנמכרת ביותר בעולם ובישראל - נורטון אנטי וירוס, את תוכנת האבטחה מפני סכנות האינטרנט Norton Internet Security, את תוכנת התחזוקה Norton SystemWorks ועוד.
סימנטק הינה חברה ציבורית הנסחרת בנאסד"ק תחת הסמל SYMC. הכנסותיה לשנת הכספים 2004 הסתכמו ב- 1.87 מיליארד דולר. סימנטק מפעילה רשת נציגויות ב-38 מדינות ברחבי העולם ומעסיקה למעלה מ-5,000 עובדים. מטה סימנטק ממוקם בקפרטינו (Cupertino), קליפורניה, ארה"ב.

תאריך:  23/05/2004   |   עודכן:  23/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il