X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Tapeout
▪  ▪  ▪

חברות המחשבים והתוכנה המובילות בעולם נרתמו להוצאת העיתון המקצועי הראשון לתעשיית השבבים הישראלית: "TAPEOUT"
יבמ, MIPS, SUN , טסקום, טאוור ומונטריי, חברו ליוזמה החדשה
חברות המחשבים והתוכנה המובילות בעולם, חברו ליוזמה חדשה להוצאת עיתון מקצועי בעברית, לתעשיית השבבים הישראלית. העתון החדש, Tapeout , מהווה ערוץ תקשורת מקצועי הנכתב על ידי מומחי תעשיית השבבים בארץ, לטובת העובדים בתעשייה בישראל. יבמ, סאן, מיפס, טסקום, טאוור מונטריי וכן ארגון ה-FSA העולמי, נרתמו למיזם החדש.
יזם העיתון הוא שלמה גרדמן, מנכ"ל מונטריי דיזיין סיסטמס: "הרעיון ליצור עיתון מקצועי המיועד לכל העוסקים בתחום תכנון וייצור השבבים בישראל צץ בראשי כבר לפני כשנה וחצי, בתקופה הקשה ביותר בתעשיית ההייטק העולמית והישראלית. חשבתי שמן הראוי שלתעשייה שלנו, המפתחת שבבים מהמתקדמים בעולם, יהיה עיתון משלה. עיתון מקצועי שייכתב על-ידי אנשי התעשייה, וישמש דווקא בתקופה לא קלה זו, ערוץ תקשורת יעיל המספק מידע על הנעשה בתחום, בארץ ובעולם".
ישראל היא אחד מהמרכזים הגדולים והמתקדמים בעולם לתכנון שבבים. למעלה מ-100 חברות בארץ עוסקות בתכנון שבבים החל ממעבדי אינטל המתקדמים ביותר וכלה במעבדי ה-DVD והמצלמות הדיגיטליות הנמצאות בכל בית. אולם למרות הקידמה הטכנולוגית, לא התפנתה התעשיה עד כה לפתח ערוץ תקשורת מקצועי שייכתב על-ידי אנשי המקצוע וישרת את אנשי התעשיה, בעברית!
ד"ר רן גינוסר, ראש מרכז המחקר למערכות VLSI בטכניון משמש כיועץ הטכני של העיתון, ועורכת העיתון היא אביבה שטפלר, העוסקת מזה מספר שנים בהפקת עיתונים מקצועים.
אלכס קורנהאוזר, מנכ"ל אינטל ישראל, בירך על יוזמת העיתון החדש: "תעשיית השבבים בארץ ובעולם, שאינטל לוקחת בה חלק מוביל, הינה חשובה ביותר והיא הכח המניע את גלגלי ההיטק" "עיתון מקצועי יוכל לתרום רבות בהפצת ידע וחידושים בקרב האוכלוסיה המקצועית שעוסקת בכך ואף להגיע למעגל רחב יותר של בעלי ענין", הוסיף מר קורנהאוזר.
בגליון הראשון של TAPEOUT היוצא בימים אלה, אוסף חדשות על הנעשה בתעשייה בישראל, סקירה על הטכנולוגיות המשמשות את חברות השבבים, הנחיות לבחירת ה-Fab, סיפורו של אביגדור ווילנץ, דוגמה ייחודית של יזמות בתעשיית השבבים, קריאתו של מנכ"ל טאואר ליצירת cluster של חברות שבבים בישראל, דיווח על מחקר אקדמי, המלצה חמה לא לשכוח אימות, מידע שימושי מהאיגוד העולמי של חברות ה-Fabless, הצעה לשקול שימוש במעבדים מתוכנתים במקום חומרה ייעודית כאשר זה אפשרי ותיאור של מספר מערכות חדשניות, תחנות linux של SUN, כלים לשילוב התוכן הפיזי והלוגי שלל Monterey Design, וכלי לאימות פורמלי שפותח ב-IBM.
לפרטים ולקבלת העתון: tapeout@coolmail.co.il

תאריך:  23/05/2004   |   עודכן:  23/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il