X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם עמותת "לב העם - הבית של הלוחמים"
▪  ▪  ▪

עמותת "לב העם - הבית של הלוחמים" יוצאת במבצע "לא מתנתקים מהלוחמים" לאיסוף מתנות וצ'ופרים לחזית
האיסוף ייעשה ביום ו', 28 במאי, בנקודות איסוף בת"א, חיפה, ב"ש וכ"ס.
הציבור מוזמן לתרום מוצרי מזון, לבוש, כלי רחצה, אביזרי שטח וכל צ'ופר אחר.
את המבצע מוביל אלוף (מיל.) יום טוב סמיה.
עמותת "לב העם - הבית של הלוחמים", הפועלת למען רווחתם של הלוחמים בצה"ל וכוחות הבטחון, הכריזה על מבצע לאיסוף מוצרים וצ'ופרים למען הלוחמים הנמצאים בחזית. מבצע איסוף המוצרים, תחת הש "לא מתנתקים מהלוחמים", ייערך ביום ו' הקרוב, 28 במאי בין השעות 9:00-16:00 בארבע נקודות איסוף בת"א, חיפה, כ"ס וב"ש. את המבצע מוביל אלוף (מיל.) יום טוב סמיה, לשעבר אלוף פיקוד דרום.
עמותת "לב העם" תקרא לציבור, המעריך את העבודה הקשה שעושים הלוחמים בצה"ל וכוחות הבטחון בימים אלו, לתרום צ'ופרים כגון: מזון יבש, משקאות, קפה שחור, חולצות, לבנים, קרם פנים וידיים, מגבות, סיגריות, סוללות, אולרים, פנסים ועוד. נקודות האיסוף נמצאות בקומת המזון של קניון הנגב בב"ש, בקומה ג' של קניון ערים בכ"ס, במחסן ממן, ברח' קדושי דמשק 4 בחיפה וליד גלידה מונטנה בנמל ת"א. המבצע נערך בפיקוח עו"ד אפשטיין-דבורה-כרובי. פרטים נוספים אודות המבצע ניתן לקבל במוקד המבצע בטל. 03-6104235
עמותת "לב העם - הבית של הלוחמים" הוקמה על מנת לפעול לרווחת לוחמי צה"ל וכוחות הבטחון, לשיפור תנאיהם, לגיוס כספים ומתנות, לארגון פעילויות בידור ורווחה ופעילויות נוספות למען לוחמים ומפקדים. כל זאת במטרה לאפשר ללוחמים להתמודד בהצלחה עם הקשיים השונים המוצבים בפניהם במהלך פעילותם.
לדברי אלוף (מיל.) יום טוב סמיה, המוביל את המבצע "לא מתנתקים מהלוחמים", מתנדבי העמותה דואגים שהמוצרים והצ'ופרים יגיעו עד הנגמ"שים, הטנקים והמוצבים בהם נמצאים הלוחמים. "חשוב שהלוחמים בחזית יידעו בצורה הברורה ביותר כי אין זה משנה אם מתנתקים או לא מרצועת עזה, הלב שלנו בכל מקרה נמצא עם אלו אשר עושים עבורנו את העבודה הקשה, החשובה והמסוכנת הזו".
סמיה הדגיש כי פעילות העמותה וניהולה מבוססים על מתנדבים בלבד.
הרוח החיה מאחורי העמותה ופעילותה היא נועה קשת, תושבת גינות שומרון, אשר תורמת למען לוחמים בכל החזיתות מזה כ- 20 שנה, וידועה על ידי חיילים ומפקדים רבים בתואר "אם הלוחמים". בכל תקופת פעילותה דואגת נועה למלא משאלות של חיילים, מפקדים ופלוגות ולהשיג עבורם צ'ופרים, פינוקים לסוף שבוע, חולצות, כובעים, פאוצ'ים, תיקים, רצועות לנשק עם הדפס היחידה, ערכות קפה, הקמת מועדון ופינה חמה בשטח, ימי כייף בבריכות, פריסות בשטח ביום ובלילה, ערבי פעילות לקצינים ולסגל, אירוח במסעדות, ארגון והפקה של אולמות לטקסים צהליים, חדרים לתדריכים, ציוד ללוחמים בודדים, בעיות ת"ש, דגלים ליום עצמאות של מדינת ישראל או כל ציוד אחר אשר מתאים ללוחם.
לדברי נועה קשת, הקשר הישיר שלי עם הלוחמים גדל והתרחב בשנים האחרונות עד כי הבנתי כי לבד איני מסוגלת להיענות לבקשות החשובות הללו של החיילים. "לוחמים סדירים ומילואימניקים אשר נלחמים במלחמה ממושכת ללא הפסקה מבקשים מהחזית ציוד או צ'ופרים, ואני החלטתי להרים את הכפפה ולשתף את העם במתן תמיכה ואהבה ללוחמים מכל הלב ולכן הקמתי את עמותת "לב העם - הבית של הלוחמים" למען כל הלוחמים אשר נמצאים בחזית ונלחמים למעננו בכל עונה של השנה".
קשת הוסיפה: "לב העם מורכבת כולה ממתנדבים בלבד שאכפת להם מהלוחמים. כולי תקוה שעם ישראל יוכיח את תמיכתו בלוחמים ביום איסוף הצ'ופרים לחיילים".
החזון של עמותת לב העם - הבית של הלוחמים (ע.ר 58-0394757)
"לגעת בכל לוחם ולפעול למען רווחתם של הלוחמים בישראל, לשיפור התנאים והשירותים העומדים לרשותם, על מנת לאפשר להם להתמודד בהצלחה עם הקשיים השונים המוצבים בפניהם במהלך שירותם הצבאי. העמותה תלווה את הלוחמים לאורך כל השירות הצבאי ותטפל בכולם, החל מהחייל היחיד ועד פלוגות ובסיסים שלמים".

תאריך:  25/05/2004   |   עודכן:  25/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il