X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מדריך העסקים של ישראל - דנסגייד 2001 - הפך לכלי זמין לכל אחד עם העלתו באינטרנט
▪  ▪  ▪

המדריך הבין-עסקי (business-to-business) המוביל בישראל דנסגייד-2001 (dun'sguide) של חברת דן-אנד-ברדסטריט-ישראל עולה בימים אלה לרשת האינטרנט והוא יהיה מעתה זמין לכל המעונין. כתובת האתר .dunsguide.co.il
ראובן קובנט מנכ"ל דן-אנד- ברדסטריט-ישראל אומר, לרגל השקת האתר באינטרנט, כי מעתה יש מדריך עסקים אינטרנטי חדש בישראל, המאפשר להגיע לכ-100,000 חברות ועסקים, לקבל פרטים עליהם ולהצטייד במידע זמין ורב. "נפתח מנוע חיפוש מתקדם וחדשני לטובת החברות והעסקים בישראל, שנועד למלא את החלל, שנוצר בהעדרו של מדריך כזה, לאיתור עסקים על-ידי עסקים."
עד כה היה אמנם דנסגייד נוכח באינטרנט באופן מוגבל והקיף 15,000 חברות בלבד. עתה נפתח כל המאגר של דן-אנד-ברדסטריט בפני ציבור גולשי האינטרנט. לדברי קובנט, מדובר במהפכה, משום שהמדריך מאפשר למשתמש קבלת פרטים על חברה ועסק, שלא היו נגישים עד כה לציבור. עד לשילובו באינטרנט היה כרוך המידע הזה בתשלום.
פיתוח המדריך באינטרנט נעשה בשיתוף עם חברת סי.די.אי. סיסטמס חברה המתמחה בפיתוח ויישום טכנולוגיות אחזור מידע למאגרי מידע אינטראקטיביים בארץ ובעולם.
קובנט אומר, כי זהו מדריך מקצועי לעסקים, ומשמש גם את אנשי הרכש, השיווק והמכירות בחברה. דנסגייד פועל בדומה למדריכים עסקיים מקבילים בעולם, בשיטה המאפשרת למשתמש, לזהות ענפי פעילות המעניינים את איש הרכש בארגון, מנכ"ל, מנהלים בכירים אחרים, אנשי השיווק וכו' ולקבל מידע בסיסי על חברות ועסקים במשק. לאחר איתור הענף הרלבנטי במדריך, יכול המשתמש ללמוד על כל חברה פרטי מידע עדכניים, המוצגים בבהירות, תוך פירוט תחום הפעילות, כתובות, סוג החברה והעסק - ציבורי או פרטי, עסק בבעלות יחיד, שנת יסוד, חברות בנות ושם מנהל החברה. בעזרת הפרטים המופיעים בו, יכול המנהל לאתר חברות, מהן יוכל לרכוש מוצרים מסוימים וכן מידע על ספקים פוטנציאליים, אופי ותחום פעילותם וגודלם.
לנוחיות המשתמש מציעה דן אנד ברדסטריט שתי שיטות לאיתור מידע: א. לפי סיווג ענפי. ב. לפי שם החברה. בנוסף ניתן להעזר בלוח שמות לועזי-עברי.
מדריך דנסגייד החדש מופיע גם בשתי העתונים האינטרנטיים Y-NET של ידיעות אחרונות ו-THE MARKER של הארץ.
יצוין, כי דן אנד ברדסטריט משיקה במהלך כל שנה מספר מדריכים עסקיים, כתובים ועל גבי תקליטורים, כאשר הידוע בהם הוא דנס100 דירוג הצמרת העסקית של ישראל. דנסגייד-ישראל - הספר, דנסדיסק-ישראל-2001, דנסטרייד. בנוסף מוכרת החברה את מאגר השיווק של דן אנד ברדסטריט באינטרנט בעברית (WWW.DUNDB.CO.IL).
דן אנד ברדסטריט היא חברת המידע העסקי הגדולה בעולם, עם 2 מיליון לקוחות ב-230 מדינות. מאגר המידע כולל נתונים על כ-60 מיליון חברות ועסקים. לחברה סניפים ב-52 מדינות ברחבי העולם.
לחברה 11,000 עובדים ברחבי העולם. החברה מלקטת מידע עסקי ומעבדת אותו למגוון רחב של מוצרים כגון: דוחו"ת מידע עסקי, מעקב התרעות שוטף, דוחו"ת מדינה, סקירת סיכונים ותשלומים בינלאומית, סקרים קיימים, שירותי מודיעין לאיתור, איסוף, סינון ועריכת מידע מכל העולם וסקרים לפי דרישה. את כל אלה מפיקה החברה במדריכים עסקיים על גבי ספרים, תקליטורים וקבצים.
חברת סי.די.אי. סיסטמס פיתחה טכנולוגיית אחזור מידע יחודית המאפשרת אחזור טקסט מלא, רב לשוני, בדיוק ומהירות מירביים תוך מתן אפשרות לנווט במאגרי מידע, בצורה נוחה ומתוחכמת.
על בסיס טכנולוגיה זו יושמה פלטפורמת עריכה המאפשרת למוציא לאור להפוך תוכן (ספרים, מגזינים, מידע עסקי, משפטי וקטלוגי) למוצר אינטראקטיבי לאינטרנט למחשב נייד וכו', תוך שמירה על זכויות היוצרים של בעל המידע.

תאריך:  14/03/2001   |   עודכן:  21/05/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית לב-סלע, יחסי ציבור
- הודעה מטעם חברת נטוויז'ן;
החיבור כיום הינו הגדול ביותר מבין חברות האינטרנט
רן רהב תקשורת ויחסי ציבור בע"מ
- הודעה מטעם החברות פליי.טי.וי. וערוצי זהב
דנית קלדרון, דורן תקשורת
- הודעה מטעם חברת פיבוטל;
ארז בנק, דורן תקשורת
- הודעה מטעם דיויד שילד;
תעניק למבוטחיה רצף ביטוחי מלא
גם בתקופת מעבר לחברת ביטוח אחרת.
קריים גיל, דורן תקשורת
- הודעה מטעם קומפאק;
הרכישה מתבצעת במסגרת פרוייקט
שדרוג תשתית המחשוב בחברה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il